המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

18 ביוני, 2017

7 טיפים לצילום נכון של מוצר בסמארטפון

הסמארטפון הוא כבר מזמן לא רק מכשיר לדבר בו, וחלק לא קטן מאיתנו הפכו לצלמים בזכות המצלמות המתקדמות שמותקנות במכשירים. הנה כמה טיפים קצרים שיעזרו לכם לצלם את המוצרים שלכם נכון:

1. בדקו שעינית העדשה נקייה תמיד. לפעמים נגיעה עם האצבע משאירה טביעה ו”מלכלכת” את העדשה.

2. חכו עוד חצי שניה אחרי ה”קליק” ואל תזוזו כדי למנוע טשטוש של תזוזה. בדקו מייד לאחר מכן שאכן התמונה צולמה.

3. צלמו רק באור יום. חיישן המצלמה בסמרטפון מאוד רגיש לאור ולכן הוא נותן תוצאה טוב הרבה יותר ככל שיש יותר אור. צאו החוצה וצלמו במקום ללא שמש ישירה.

4. אל תשתמשו בפלאש. אם יש בקרבתכם סלולרי נוסף, השתמשו באחד כדי לצלם ובשני כדי לייצר פלאש מהצד. הדליקו את הפנס של הטלפון השני וכוונו את האור מהצד. אור לא ישיר ייתן מימד נוסף לתמונה.

5. אם יש לכם מספר מוצרים שאתם רוצים לצלם באותה זוית, הכינו חצובה מאולתרת. לדוגמה, מחזיק הטלפון מהרכב שיש לו זרוע גמישה. העמידו את הטלפון מול המוצר על הסטנד וצלמו כל פעם באותה הזוית. 

6. ידעתם שאוזניות יכולות לשמש ככפתור המצלם על ידי לחיצה על כפתור הווליום? נסו ותראו. למה צריך את זה? כדי לא להזיז את המצלמה / מכשיר בכל פעם שאתם מצלמים, בעיקר אם העמדתם אותה על “חצובה” מאולתרת, או אם מקל הסלפי שלכם התקלקל.

7. השתמשו ברשת על מנת לקבל פרופורציות נכונות. על מנת להשיג מיקום מדויק של האובייקט במרכז או בצד התמונה – חלקו את המסך לתשעה ריבועים. עשו זאת כך – היכנסו להגדרות של תמונות ומצלמה, בחרו ב”רשת”, והפעילו. אל תשכחו לחזור לעשות את אותו דבר כדי להעלים את אותה רשת. 

סוזי לוינסון, בוגרת בית הספר לאמנות “מוסררה” בירושלים, מתמחה בצילומי אדריכלות ומוצר ובסרטוני תדמית ומדריכה קורסים לצילום מוצר. מעבירה סדנה לצילום בנייד, שתחל ב-7.7 ותסתיים ב-21.7 בתל אביב, ונועדה לאפשר למוכרים לצלם באופן נכון ומכירתי את המוצרים שלהם תוך הדגשת הייחוד שבכל מוצר ומוצר. 

לפרטים מלאים: 054-2199022,  http://www.slevinzon.co.il/

נ.ב רוצים שכל העולם ידע על החנות שלכם? הקפצת מוצרים לשורות הראשונות במרקט

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין