5 כללי אצבע לחנות מצליחה יותר
חנות במרקט אינה שונה מחנות בחיים האמיתיים וכדי לגרום לחנות שלנו להצליח, לבלוט ולשכנע את הגולשים לקנות, אנחנו חייבים להשקיע מחשבה נוספת בחמישה יסודות עיקריים:
1. חמש תמונות
2. שם המוצר
3. תיאור
4. תגיות (מילים / ביטויים לחיפוש)
5. ריבוי מוצרים / עמודי מוצר
התמונות מחליפות את היכולת של הגולשים לגעת, למדוד ולהתחבר אל המוצר רגשית. התיאורים עונים לשאלות שתמונות לא מסוגלות לענות עליהן. שם מוצר ברור ותגיות נכונות, יעזרו לגולשים למצוא את המוצרים בקלות.
הקפידו על חמשת היסודות והגבירו את הנוכחות שלכם במרקט ואת תוצאות החיפוש שלכם, בין אם הגולשים מחפשים פריטים באמצעות הקטגוריות בעמוד הבית ותתי הקטגוריות בהמשך, ובין אם הם מחפשים באמצעות מילות מפתח וביטויים שונים הנמצאים בתיאורים ובתגיות שלכם.
לסיכום: יותר מוצרים + יותר תמונות + יותר תגיות = אחוזי חשיפה גבוהים יותר. שמות מדויקים למוצרים ותיאורים אינפורמטיביים וקולעים מבטיחים את הביטחון של הקונים.
בהצלחה!