המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

25 במאי, 2015

5 סיבות למה כדאי לשתף פעולה עם חנות אחרת במרמלדה מרקט

שיתוף פעולה פותח את הצ’אקרות. רינה אפלבוים מסטודיו מנדרינה (מימין) בצילומי הפקה משותפת עם אדי כלאב (משמאל) ואורית אביעזר (במרכז). צילום: דנה ישראלי

למה כדאי לשתף פעולה עם מוכרים אחרים מהמרקט?

1. המוצרים שלכם יכולים להשלים אחד את השני. למשל, חנויות של נרות וקישוטים לאירועים, יכולות להתחבר עם חנויות שמוכרות עוגות יום הולדת. זה כמעט מתבקש, וזה יותר כיף.

2. שותף ליצירה פותח את הצ’אקרות ומפרה את היצרתיות – והרבה יותר כיף ליצור ביחד. תשאלו את אורנה ומשה דץ.

3. ברגע אחד הכפלתם את כמות החשיפה – עם קהל הלקוחות שלכם ושל שותפ/תכם לפרויקט.

4. שיתוף פעולה עם חנות אחת יכול להוביל לעוד קשרים ושיתופי פעולה עם חנויות / מעצבים / מותגים, שיפתחו לכם דלת לקהילה של יוצרים ומוכרים, להשתתפות בירידים ובאירועי מכירה, וכתוצאה מכך, לעוד לקוחות חדשים.

5. שיתוף פעולה עם עוד מוכר/ת ייתן לכם בטחון ותחושה שאתם לא לבד, ומי יודע, אולי תעשו חברים חדשים לכל החיים. 

אפשר אפילו לייצר חבילת מוצרים משותפת. כמו שעשו Studio Connections ו- Close Up Jewelry

ועכשיו – איך עושים זאת?

1. הוסיפו מוצרים וחנויות שאתם אוהבים למועדפים שלכם.

2. פנו באופן אישי אל מוכרים שאתם אוהבים את החנות שלהם (על ידי “צור קשר עם המוכר”) והציעו להם שיתוף פעולה הדדי שבמסגרתו, בתור התחלה, תוכלו להפנות לינק אל מוצר רלבנטי בחנותם מתוך עמוד המוצר שלכם. תוכלו לחשוב גם על מחירים מיוחדים, או אחוזי הנחה ללקוחות שמגיעים לחנותכם דרך חנות אחרת.

3. למתקדמים: תוכלו לייצר חבילת מוצרים משותפת, ולהפיק אפילו סדרת צילומים של המוצרים המשותפים, שניתן יהיה להפיץ לכל עבר (בזה גם אנחנו מתחייבים לעזור).

בהצלחה!

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין