המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

18 במאי, 2015

4 טיפים שיהפכו את המוצרים שלכם למתנות נחשקות

קבצו כמה מוצרים לכדי אריזת שי מהודרת כמו שעשו בחנות “משק עפאים לחקלאות בת קיימא

לא תאמינו כמה אנשים נכנסים למרקט כדי למצוא רעיונות מקוריים למתנה לאמא, אבא, סבא, סבתא, החברה מהעבודה ואפילו לרקסי הכלבלב. בכמה צעדים פשוטים תוכלו להפוך כל מוצר שלכם לרעיון מופלא למתנה ללקוחות שרק מחפשים לסגור פינה לקראת החג/ יום ההולדת/ מסיבת הרווקות (זו גם דרך נפלאה להגיע ללקוחות חדשים, אגב).

1. צרו בחנותכם קטגוריית “רעיונות למתנה” או “מארזי מתנה”, ונתבו אליה מוצרים במחיר נוח יחסית. אנשים מעדיפים להוציא סכומים נמוכים יותר כשדובר במתנה שהולכת למישהו אחר. עצוב, אבל נכון.

2. מוצרים עם הומור או גימיק מייצרים סיפור טוב והופכים את מעמד הענקת המתנה למהנה יותר. לא תוכלו לדעת איזה חולצה תזכיר לחברה הטובה של הלקוחה את השירות המשותף שלהן בצבא, למשל, אבל כן תוכלו לדוגמה להציע חריטה, הדפס או התאמה אישית ככל הניתן בקניית המוצרים שלכם, או הפתעה גימיקית שגלומה במוצר עצמו או באריזה שלו.

3. העלו לעמוד המוצר תמונה של המוצר שלכם כשהוא עטוף יפה ומוכן להימסר במתנה. זה ירמוז ללקוחות שלכם “היי, זה רעיון מעולה למתנה”. תוכלו להציע אופציה לארוז למתנה לפני המשלוח גם בפרטי המוצר, שכלולה או לא כלולה במחיר.

4. דאגו שהמוצר שלכם יעלה בחיפוש חכם אחר מתנות. הוסיפו את התגיות “מתנה לאמא”, “מתנה ליום הולדת”, “מתנה לגבר”, “מתנה ליום נישואין” וכדומה.

בהצלחה!

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין