המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

14 בדצמבר, 2018

תקנון פעילות אינסטגרם – ככה זה עובד

 

תקנון פעילות אינסטגרם “500 ש”ח במתנה” – מרמלדה מרקט

 

 

  • הגדרות 

 

    1. הפעילות” – פעילות שמקיימת עורכת הפעילות, במסגרתה גולשים מעל גיל 18 בלבד בעלי פרופיל אישי פעיל באינסטגרם (Instagram) מוזמנים להעלות פוסטים מקוריים שלהם בחשבון האינסטגרם שלהם, שהם בעלי ייחודיות, יצירתיות ומקוריות.

 

  1. עורכת הפעילות” – מרמלדה ניו מדיה בע”מ ח.פ.  514349919 המפעילה את האתר https://market.marmelada.co.il/, את עמוד הפייסבוק בכתובת https://he-il.facebook.com/marmelada.market ואת פרופיל האינסטגרם @marmelada_market בלבד. כל פרופיל משתמש, חשבון או אתר אינטרנט אחר הנושא את שם החברה ו/או הפעילות אינו משתתף בפעילות או בכל פעילות אחרת של החברה או מי מטעמה.

 

  1. “תקופת הפעילות” – בין התאריכים 16.12.2020 – 20.12.2020 כולל. עורכת הפעילות שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או להאריך ו/או לקצר את תקופת הפעילות ו/או לבטל את הפעילות על פי שיקול דעתה הבלעדי ולא תשמע כל טענה לעניין זה.

 

  1. הפרס” – שובר בשווי 500 ש”ח למימוש בחנות של “סטודיו דפני” ב”מרמלדה מרקט” בלבד, אשר ניתן למימוש בתקופה של 30 יום ממועד הענקתו. השובר יינתן לזוכה בדמות קוד קופון לאתר מרמלדה מרקט. קוד הקופון יהיה תקף לשימוש חד פעמי בלבד. הפרס הינו אישי לזוכה בלבד, ואינו ניתן להסבה, לשינוי, להחלפה או להמרה בכסף.

 

  1. “משתתף” – כל אדם העונה על התנאים המצטברים הבאים: (1) בבעלותו פרופיל אישי וחוקי פעיל באינסטגרם; (2) הוא עוקב (Follow) אחר חשבון האינסטגרם של עורכת הפעילות וכן אחר חשבון האינסטגרם של החנות @studio_dafni; (3) הוא בגיל 18 ומעלה בלבד. 

 

  1. “התקנון” – הפעילות נערכת בכפוף לתקנון זה בלבד, ובכל במקרה של סתירה או אי התאמה בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים הקשורים לפעילות, הוראות התקנון הן אלה שתגברנה.

 

  1. אופן ההשתתפות בפעילות; הצהרות המשתתפים 

 

  1.  על כל משתתף בפעילות לבצע את כל הפעולות הבאות: לעקוב אחר עמודי האינסטגרם של “מרמלדה מרקט” ושל “סטודיו דפני”; לכתוב בתגובה לפוסט/ים שתעלה עורכת הפעילות בנוגע לפעילות (להלן: “פוסט הפעילות“), בתוך 5 ימים ממועד פרסומו, איזה מוצר מהחנות של “סטודיו דפני” הכי מזכיר לו את עצמו ולמה; לתייג חבר/ה בתגובה לפוסט בנוגע לפעילות; לשתף ולתייג את פוסט הפעילות בסטורי שלו בחשבון האינסטגרם שלו.

 

  1. האחריות על העלאת תכנים מטעם המשתתפים חלה אך ורק על המשתתפים ולעורכת הפעילות אין ולא תהיה כל אחריות בגין תכנים אלו, לרבות ביחס לאופן העלאתם ותקינותם, תוכנם והזכויות בהם.

 

  1. בהשתתפותו בפעילות מקבל על עצמו כל משתתף את הוראות תקנון זה והוא מצהיר ומאשר כי:

 

  1. הוא מתחייב להשתמש בפרופיל / חשבון האישיים שלו בלבד, ללא כל שימוש בהתארגנויות, קבוצות או פרופילים / חשבונות מסחריים או של חברות כאלו או אחרות. פרופילים / חשבונות אשר אינם מייצגים אדם פרטי (יחיד) או כאלו המיועדים לתחרויות אינם רשאים להשתתף בפעילות וייפסלו מראש. אדם שבבעלותו יותר מפרופיל / חשבון אינסטגרם אישי אחד, רשאי לעשות שימוש לצורך הפעילות באחד מהם בלבד. 

 

  1. כל משתתף יהיה אחראי באופן בלעדי על התכנים שיועלו על ידו והוא נדרש לוודא כי הם מקיימים את כל הוראות החוק. 

 

  1. הוא בעל זכויות הקניין (לרבות הקניין הרוחני) המלאות והבלעדיות בכל תוכן שיועלה על ידו לאינסטגרם במסגרת הפעילות. ידוע למשתתףפת כי עורכת הפעילות לא תישא באחריות כלשהי לתביעות בנושא תוכן שיועלה ע”י משתתף ובמקרה שיתברר כי התוכן כאמור מפר את הוראות תקנון זה או כל דין, תחול האחריות המלאה והבלעדית על המשתתף ויהיה עליו לשפות ולפצות את עורכת הפעילות בגין כל נזק שיגרם עקב כך.

 

  1. הוא מאשר לעורכת הפעילות לעשות בתוכן שיועלה על ידו ויתויג במסגרת הפעילות, כל שימוש לפי שיקול דעתה הבלעדי לרבות שימוש מסחרי, העתקה, שכפול, שידור, הצגה בציבור, אחסון וכל פעולה שבעל זכות יוצרים רשאי ויכול לעשות בתוכן או במידע על פי כל דין, הכל ללא תשלום תמלוגים למשתתף, בכל העולם, וללא הגבלת זמן, וכי עצם העלאת התוכן או המידע בצירוף התיוג הנבחר, מהווה ויתור באופן בלתי חוזר על זכות העשויה להיות למשתתף בקשר עם התוכן או המידע ועל כל טענה מצדו בעניין זה.

 

  1. המשתתף מתחייב לפעול בדרכים ישרות והוגנות בלבד, וכל חשד לביצוע עבירה על אחד או יותר מסעיפי תקנון זה או תקנון אינסטגרם תגרום לפסילת המשתתף באופן מיידי. 

 

  1. ההשתתפות אסורה על עובדי חברת מרמלדה ניו מדיה בע”מ, עובדי משרד עורכי הדין גלוזמן חוברס להט ושות’ ועובדי חברת ” “Studio Dafni.

 

  1. בחירת הזוכה; איתור הזוכה

 

  1. מתוך כלל המשתתפים בפעילות ייבחר זוכה אחד שיזכה בפרס. הזוכה ייבחר על פי שיקול דעתה הבלעדי של עורכת הפעילות על בסיס הקריטריונים הבאים: ייחודיות, יצירתיות ומקוריות של התוכן שיועלה על ידי המשתתפים. קביעת עורכת הפעילות בדבר זהות הזוכה תהיה סופית ואינה ניתנת לערעור.

 

  1. כל משתתף מצהיר ומאשר כי לא תהיה לו כל טענה, דרישה או תביעה נגד עורכת הפעילות או מי מטעמה בנוגע להחלטתה בדבר זהות הזוכה.

 

  1. עורכת הפעילות שומרת על הזכות לפסול השתתפות של כל משתתף מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בנימוק, לרבות בגין העלאת תכנים אשר אינם נתפסים על ידה כראויים, משתתף שפעל בחוסר תום לב/ במרמה/ לא כדין/ לא ביושר/ תוך מעשה עבירה ו/או תוך הפרת אחד או יותר מסעיפי תקנון זה.

 

  1. עורכת הפעילות תפנה לזוכה פוטנציאלי באמצעות תגובה או הודעה פרטית.באינסטגרם. על הזוכה להשיב לפניית עורכת הפעילות בתוך 72 שעות ממועד הפנייה אליו וככל שלא השיב בפרק זמן זה או לא אותר ע”י עורכת הפעילות או שהתברר כי הוא אינו עומד בכל תנאי ההשתתפות, זכייתו תבוטל לאלתר והוא לא יהיה זכאי לקבלת שום פרס אחר או שווה ערך במקומו. במקרה זה, עורכת הפעילות תנסה ליצור קשר עם המשתתף שדורג לאחריו וכן הלאה עד להכרזה על זוכה. עורכת הפעילות תהא רשאית להאריך את מועד איתור המועמד לזכיה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. 

 

  1. עם סיום איתור המשתתף שזכה תצור עימו קשר עורכת הפעילות לגבי דרך מימוש הזכייה בהתאם לשיקול דעתה. במעמד קבלת הפרס יחתום הזוכה על אישור לפיו הוא מאשר את קבלתו של הפרס. החתימה על אישור זה או סירוב לחתום עליו מהווים הודאה כי אין ולא יהיה לזוכה או למי מטעמו כל טענה או תביעה כנגד עורכת הפעילות או מי מטעמה.

 

  1. הזכייה וקבלת הפרס מותנית באישור בדוא”ל או בהודעה פרטית מהזוכה, ובמסירת פרטים אישיים מזהים הכוללים שם פרטי, שם משפחה, מספר תעודת זהות, כתובת ומספר טלפון.

 

  1. עורכת הפעילות אינה אחראית בשום אופן בגין זיהוי שגוי של הזוכה או הטוען לזכייה, ולא תשמע כל טענה כי הפרס נמסר לאדם שאינו זוכה במקום לזוכה.

 

  1. עורכת הפעילות רשאית לשנות את סיום מועד ההכרזה על הזוכה על פי שיקול דעתה הבלעדי.

 

  1. פרסום ופרטיות

 

  1. המשתתפים בפעילות מסכימים ויודעים כי התמונות שיועלו במסגרתה הינן מפורסמות וגלויות לעיני כל הגולשים באינסטגרם כפי שמצוין בתקנון זה.

 

  1. המשתתפים מסכימים ויודעים כי תכנים ותמונות של קטינים מתחת לגיל 18 שיפורסמו במסגרת הפעילות הינן באחריות הגורמים שיעלו ויפרסמו את התמונות או התכנים בלבד, ואין לבוא בשום טענה כלפי עורכת הפעילות בנושא התכנים המוצגים בתמונות ו/או בתיאורים המשויכים אליהן. 

 

  1. עורכת הפעילות רשאית לפרסם את שם הזוכה בפרס בעמוד הפייסבוק שלה, בפרופיל האינסטגרם שלה, באתר האינטרנט שלה ובכל אמצעי שיווקי או פרסומי אחר שתמצא לנכון, בכל מדיה.

 

  1. אחריות 

 

  1. עורכת הפעילות רשאית לשנות מועדים ו/או תנאים ו/או פרטים בפעילות ו/או בתקנון זה, ובמקרה כאמור לא תישמע כנגד עורכת הפעילות ו/או מי מטעמה כל טענה ו/או תלונה.

 

  1. המשתתף מסכים לכך שעורכת הפעילות ו/או מי מטעמה יהיו רשאיות לעשות שימוש, לפי שיקול דעתם, בתוכן ו/או מידע אשר נשלח על ידו, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, לפרסמם, לערוך אותם, לשנותם, לשדרם בטלוויזיה ו/או באינטרנט, ו/או במסגרת כל פעילות אחרת לקידום הפעילות ובכלל. 

 

  1. עורכת הפעילות רשאית להפסיק בכל עת ולאלתר, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, את הפעילות, כולה או חלקה ו/או לשנות את תנאיה, כולם או חלקם, כל זאת מבלי שתחול עליה כל חובה להודיע על כך מראש. 
  2. תקנון זה מסדיר את תנאי ההשתתפות בפעילות. בבחירתו להשתתף בפעילות מצהיר המשתתף כי קרא תקנון זה והסכים לכל תנאיו והוא פוטר את עורכת הפעילות מכל טענה, תביעה ודרישה הקשורה במישרין או בעקיפין לפעילות. 

 

  1. מובהר מעבר לכל ספק כי ההשתתפות בפעילות הינה על אחריותו הבלעדית של המשתתף ואין בהשתתפותו כדי ליצור חבות כלשהי של עורכת הפעילות ו/או כל מי מטעמה כלפיו ועורכת הפעילות ו/או כל מי מטעמה לא יישאו באחריות לנזק שיגרם במישרין או בעקיפין למשתתף.

 

  1. עורכת הפעילות לא תישא באחריות לגבי תקלות כלשהן שתמנענה מהמשתתף להעלות תכנים, לרשום הערות, תגובות ו/או כל פעולה אחרת שתמנע מהמשתתף לקחת חלק בפעילות.

 

  1. מטעמי נוחות, תקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לנשים ולגברים כאחד.

 

  1. למען הסר ספק, הפעילות הינה לצרכים שיווקיים בלבד והיא איננה הגרלה כהגדרתה בסעיף 224 לחוק העונשין, התשל”ז 1977.

 

  1. על הפעילות ועל תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל ולבתי המשפט של תל אביב יפו תהא סמכות ייחודית ובלעדית לדון בכל הנוגע אליהם.

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין