שם טוב הכל טוב
השם שבחרתם לחנות שלכם במרקט הוא כנראה שם המותג שלכם. אבל גם כאן לא מדובר בפעולה אוטומטית ומומלץ להקדיש לעניין תשומת לב מיוחדת.
* אם המותג שלכם מוכר ומדבר בעד עצמו, אפשר וכדאי להשאיר אותו כמו שהוא. למשל: אנגלמאיר, בנות – לולו ליאם, אלכס ליבק.
* אם למותג שלכם יש שם מעט קצר ומופשט – כדאי להוסיף שתי מילים שיתארו את אופי החנות ותכנה. למשל: אטי עיצוב תכשיטים, טקסטיליה אוסף בדים, ברניקה תכשיטי תחרה. שימו לב שהשם שבחרתם לא ארוך מידי וחורג מהמקום שהוקצב לו באזורים השונים באתר. בשורה התחתונה – עדיף ששם החנות לא יעלה על שלוש מילים.
* מצד שני – אל תעמיסו על השם. תנו לו אוויר. רצוי שיהיה קליל וכייפי אבל זה כבר עניין של טעם.
* אפשר לכתוב את שם החנות גם באנגלית וגם בעברית. אם אין לכם הגדרה מדויקת להוסיף לשם, והשם של החנות זקוק לתוספת כלשהי – זה יכול להיות פיתרון מתאים. כמו למשל בחנות של רוני קנטור.
* בסופו של דבר שם החנות צריך להיות ברור ומפתה בעיני הקונה שמשוטט באתר. כזה שלא נחתך ושיש לו ערך מוסף מעניין.