המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

13 במרץ, 2017

שותפים – בחיים ובחנות במרקט: טל ורועי, “Yahalomis”


מעצבים ומייצרים יחד, ומשם מתחלקים בתפקידים. רועי וטל, Yahalomis

רוצים להצטרף לקניון האינטרנטי הגדול בישראל? לפתיחת חנות משלכם במרמלדה מרקט, בואו בואו >>

אנחנו טל הדר ורועי יהלומי מהחנות Yahalomis.

בשנים הראשונות שלנו כזוג עבדנו הרבה יחד על פרויקטים משותפים. כשסיימנו את הלימודים ועברנו לגור יחד, ההחלטה להקים את הסטודיו הייתה טבעית.

אנחנו מעצבים ומייצרים יחד. ומשם מתחלקים בתפקידים: רועי אחראי על ניהול העבודה בסטודיו, העבודה מול הספקים והלקוחות בארץ, וטל אחראית על העבודה אונליין, שיווק, ניהול הזמנות, ועבודה מול לקוחות בחו״ל. הסטודיו שלנו יושב ביפו ליד שוק הפשפשים, שם אנחנו יוצרים את החומרים שאנחנו עובדים איתם ומייצרים את כל המוצרים. כשאנחנו מעצבים אנחנו בדרך כלל עובדים בבית או בחוץ בשביל שינוי האווירה וההשראה. אין לנו חנות פיזית, יש לנו חנויות אונליין ואפשר למצוא את המוצרים שלנו בחנויות עיצוב שונות בארץ ובעולם.

פועלים למען מטרה משותפת. מבחר מוצרים בעיצוב רועי וטל

בחנות שלנו במרמלדה אנחנו מוכרים את כל מה שאנחנו מעצבים ומייצרים בסטודיו – מוצרים משלימים לעיצוב הבית כמו אגרטלים לפרחים, שעוני שולחן, פמוטים מודולרים לסוגי נרות שונים, מזוזות, מלחיות ופלפליות, כלי אחסון למטבח ועציצים. אנחנו אוהבים לעצב מוצרים לבית, והאהבה שלנו לגידול צמחים בבית לדוגמה, הביאה אותנו לאחרונה לעצב סדרה חדשה של עציצים שתועלה לחנות שלנו במרמלדה מרקט בקרוב.

אנחנו מאוד אוהבים לעבוד יחד וכיף לנו להיות ביחד כל היום. אנחנו גם מאמינים שיש הרבה כוח כששני בני הזוג פועלים למען מטרה משותפת. האתגר הגדול הוא לדעת להפריד בין העבודה לבין הבית. אנחנו מדברים על העבודה הרבה אחרי שאנחנו חוזרים הביתה וכל הזמן מתעדכנים, משתפים ומעלים רעיונות חדשים, אבל בערבים ובסופי שבוע אנחנו דואגים גם לפנות זמן לעצמנו ולנוח, בלי לדבר עסקים.

אנחנו מקווים להמשיך לקום עם חיוך וליהנות ממה שאנחנו עושים, להמשיך ליצור, לגדול ולהתפתח.

רוצים להצטרף לקניון האינטרנטי הגדול בישראל? לפתיחת חנות משלכם במרמלדה מרקט, בואו בואו >>

לחנות של טל ורועי במרמלדה מרקט תנו קליק 🙂

סדרה חדשה של עציצים תעלה לחנות שלנו במרמלדה מרקט בקרוב. Yahalomis

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין