המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

07 בינואר, 2013

רק על עצמי לספר ידעתי

הכל אנשים

בכל עמוד חנות, מתחת לבאנר, מופיע תיאור קצר (שאתם כתבתם) שנותן מידע כללי על החנות שלכם ואופייה.

אבל לפני שאתם ניגשים לכתוב על חנותכם, יש לנו משהו חשוב לחדד. כי למעשה הדיון בסוגיית תיאור החנות הוביל אותנו ללב הרעיון שמאחורי המרמלדה מרקט. לא פחות.

Products powered by people. ככה הגדרנו את טיב המוצרים שנמכרים במרקט. אלו לא סתם מוצרים, אלו מוצרים שעומדת מאחוריהם יישות; אדם, שהביא אותם לעולם, האמין בהם, עומד מאחוריהם, ומוסר אותם לבסוף לקונה בידיים אוהבות.

הסיפור של האנשים שמאחורי המוצרים הוא זה שהופך כל חנות לסרט צרפתי קטן. ולכן כשאתם ניגשים לכתוב על חנותכם – התחילו בעצמכם. אתם יכולים לספר מי אתם, איך התגלגלתם, מתי ולמה בחרתם ליצור או ליזום בתחום העיצוב. פרטו כמובן על היצירה שלכם, מקורות ההשראה שלכם, על סוג המוצרים. שתפו את הקהל עם המחשבות והתכניות שלכם.

אל תהססו לפרט ולשתף אבל מצד שני הקפידו להישאר מהודקים (ושהטקסט לא יהיה ארוך מידי. עד 120 מילים בערך).

אתם האנשים שבוראים את המוצרים והעולמות והסיפור שלכם הוא הרוח שמנשבת בין המדפים הוירטואליים שבחנותכם. תנו לה לנשוב כי בלעדיה אתם עלולים להיות סתם עוד חנות שמוכרת עוד מחברת יפה.

בהצלחה!

תגיות:

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין