המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

19 בנובמבר, 2019

אלפי עסקים קטנים כבר עשו את הצעד הזה


אורלי פיטל. מעצבת פריטים קרמיים ובעלת חנות במרמלדה מרקט מאז הקמתו

זוכרים כמה כיף היה ללכת עם חברות וחברים למשביר, למדוד ג’ינסים של LEE שעתיים ולצאת בלי לקנות כלום? ואיזה כיף זה ללכת לשוק, להרגיש את האווירה ולהריח את כל הגודיז שמסביב? ללא ספק – כיף. אבל אם אתם קוראים שורות אלה, אתם כבר יודעים שחוץ מהעולם האמיתי, שכבודו במקומו מונח, יש ערוץ סחר משמעותי שרק הולך ומתעצם והוא שוק האי-קומרס (מכירות באינטרנט).  ואם אתם בעלי עסק קטן או בינוני, ואפילו גדול עד אימתני, והחלטתם למכור את המוצרים שאתם מעצבים/מייצרים/מייבאים באינטרנט – אז מזל טוב! אתם בחברה טובה. יותר ויותר עסקים בכל העולם עוברים למכירה ישירה ללא מתווכים.

רוצים להצטרף לקניון האינטרנטי הגדול בישראל? לפתיחת חנות משלכם במרמלדה מרקט, בואו בואו >>

מעצבים ומייצרים יחד, ומשם מתחלקים בתפקידים. רועי וטל מהחנות הוותיקה והאהובה, YahalomiS

אז למה בעצם כולם עוברים למרקטפלייס?

כבעלי עסק, אתם בוודאי מודעים לאפשרויות השונות הזמינות לכם כדי למכור את המוצרים שלכם – החל מאתר אישי ועד השתתפות בירידים. אבל אנחנו רוצים להתעכב דווקא על היתרונות שבמכירה במרקטפלייס, או קניון אינטרנטי, אם תרצו, כמו מרמלדה מרקט. מילת המפתח היא – חיסכון, גם בכסף וגם בזמן. כשאתם פותחים חנות בקניון מקוון ולא חנות עצמאית כאילו פתחתם חנות בקניון רמת אביב ולא חנות בקצה הרחוב. זה אומר – שאתם לא צריכים להשקיע משאבים בלהביא קהל – הוא כבר שם. ואתם לא צריכים להפעיל מעצב ומתכנת כדי להקים את האתר – הכל כבר שם מחכה לכם. אתם לא צריכים להתייעץ עם איש SEO כדי להופיע בתוצאות חיפוש בגוגל – זה כבר קורה ממילא. אתם יכולים להיעזר במחלקות התמיכה והצוות שאחראי על ההצלחה שלכם. בקיצור – הרווח הוא שלכם והראש נקי מעיסוקים מכבידים שאינם קשורים לתחום ההתמחות שלכם.

רוצים להצטרף לקניון האינטרנטי הגדול בישראל? לפתיחת חנות משלכם במרמלדה מרקט, בואו בואו >>

התחברה לחומר הכי קר והכי חם. טל ראובן מעצבת בבטון ובעלת החנות המצליחה גריי עיצובים בבטון

טיפ הזהב: מצאו את הקול הייחודי שלכם – שלא ישכחו אתכם בתוך העושר הגדול

יש לכם סיפור מעניין סביב היצירה שלכם, המוצר שלכם או החיים שלכם? דימוי חזק שמייצג אתכם? משפט שמתאר היטב את הווייתכם? השתדלו שיהיה נוכח באתר או בחנות שלכם, ובוודאי ברשתות החברתיות. הסיפור של האנשים שמאחורי המוצרים הוא זה שהופך כל חנות לסרט צרפתי קטן. ולכן כשאתם ניגשים לכתוב על חנותכם – התחילו ב לספר מי אתם, איך התגלגלתם, מתי ולמה בחרתם ליצור או ליזום. פרטו כמובן על היצירה שלכם, מקורות ההשראה שלכם, על סוג המוצרים. שתפו את הקהל עם המחשבות והתכניות שלכם. אל תהססו לפרט ולשתף, הסיפור שלכם שווה זהב. הרי בכל פעולה שלנו מעורבים רגשות, גם כשאנחנו רוכשים גבינה צהובה או חופשה בקורפו (:

רוצים להצטרף לקניון האינטרנטי הגדול בישראל? לפתיחת חנות משלכם במרמלדה מרקט, בואו בואו

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין