המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

28 בנובמבר, 2013

עשרה טיפים לעמוד פייסבוק עסקי מנצח

עסק עם דף פייסבוק פעיל ופופולרי עובר בקלות יותר מפה לאוזן – ומוכר יותר

נכון לעכשיו ועד להודעה חדשה, פייסבוק הוא עדיין ה-זירה שבה עסקים מתקשרים עם לקוחות במקסימום נוחות ומהירות, ומהניסיון שלנו, עסק עם דף פייסבוק פעיל ופופולרי עובר בקלות יותר מפה לאוזן – ומוכר יותר. 

הנה עשרה טיפים שיסייעו לכם להפוך את עמוד הפייסבוק שלכם לשוקק חיים לפחות כמו שוק הכרמל ביום שישי בצהריים:

* חפשו הזדמנות חד פעמית (שיכולה אגב לחזור על עצמה מדי פעם) להעניק פריט במתנה – ופרסמו זאת באמצעות תמונת נושא (Cover photo) חדשה, שתבשר על המבצע באותיות גדולות וברורות.

* הפכו את תמונת הנושא לקולאז’ של המוצרים היפים ביותר שלכם. בדיוק כמו חלון ראווה.

* החברים שלכם הם סוכני המכירות הכי טובים שלכם. כדאי לבקש מהם לעשות לייקים ושר, כדי להגיע למעגלים רחבים יותר. תחזירו להם טובה בהזדמנות הקרובה. 

תמונת נושא שהיא חלון ראווה; פרטי ההתקשרות ברורים והעמוד ממותג כהלכה; אהבנו גם את לשוניות ה“תיקים מתנה”, “מועדון הלקוחות” ו“קנו עכשיו”. עמוד הפייסבוק של Laster (לחנות הקליקו כאן)

* השקיעו בתמונות. הכי כיף לעשות לייק לתמונות יפות ואיכותיות של מוצרים חדשים, או של תהליך היצירה שלכם. גם פוסטים עם תמונות של חבילות שעושות את דרכן אל עוד לקוח מרוצה יעשו את העבודה.

* הודיעו על סיילים פרטיים או של המרמלדה מרקט. סיילים תמיד צריכים לכלול דדליין, אלמנט של “שעון מתקתק”, כדי להיות יעילים. זכרו לכלול תמונות של פריטים המשתתפים במבצע ולהוסיף לינקים רלוונטיים לחנות.

* כתבו פוסטים קצרים, ברורים ואם אפשר – מצחיקים. אנשים אוהבים לעצור ליד משהו שנותן להם הרגשה טובה או גורם להם לחייך, אפילו אם זה תוכן שיווקי. 

חשוב (וכיף!) להראות את הפרצופים שמאחורי הקלעים. פוסטים מוצלחים שחושפים את הצוות של Ugly Duckling (מימין) ושל ליאתי קונדיטוריה ביתית

* הקשיבו לצו השעה. הקהל בפייסבוק קשוב לטרנדים. קשרו את הפוסטים שלכם לחגים, לימות השבוע וגם למועדים בינלאומיים (לדוגמה, יום שישי ה-13 הוא תירוץ טוב להקפיץ פריטים בנושא שדים ורוחות, או סתם כל דבר שחור). 

* היו עקביים, אבל לא יותר מדי! השקיעו בפוסטים שנונים בתדירות גבוהה כדי לשמור על הקוראים שלכם עירניים – אבל אל תכבידו ביותר מדי פוסטים. האצבע על כפתור ה”Hide” קלה וכדאי להימנע ממנה.

* תנו לגולשים לראות את הצוות שלכם. חשוב (וכיף!) להראות את הפרצופים שמאחורי הקלעים, ופוסטים עם חיבור/סיפור אישי קצר מקבלים יותר לייקים כמעט תמיד.

* הבליטו את פרטי יצירת הקשר עמכם. זה יכול להיות בתמונת הנושא, בלשונית מיוחדת או ב”About”. אל תפספסו לקוחות רק כי אין להם כוח לחפש איך מגיעים אליכם.

 

לסיכום – לא הופכים לריהאנה בן לילה, וכדי להפוך לפופולרי נדרשת התמדה. הנה משהו שכדאי לזכור: גם אדידס התחילו עם לייק אחד.

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין