המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

25 בינואר, 2017

עסק קטן, עתיד גדול

מענק אמיתי ותמיכה משמעותית לעסק שלכם. נותנים, לא תקחו?

אם גם אתם הקמתם עסק, וטרחתם והקפדתם על כל פרט; אם יש לכם מוצרים שווים למכירה שיכולים להישלח מנקודה לנקודה; ובעיקר – אם עוד אין לכם פלטפורמה למכירה באינטרנט – אז הכתבה הזאת בשבילכם.

המצב הוא כזה: עסקים קטנים ובינוניים בפריפריה מתקשים לפרוץ את גבולות הביקוש המקומי ונתקלים בקשיים קיומיים שמאיימים על המשך הפעילות שלהם (אתם אולי מכירים את זה מקרוב). רשת האינטרנט ועולם הסחר המקוון בפרט הם הזדמנות ענקית בשביל אותם עסקים להגיע לכל מקום בארץ ובעולם – בלחיצת כפתור (או שתיים).

כאן נכנסו לתמונה משרד הכלכלה והמטה הלאומי “ישראל דיגיטלית” ומביאים איתם תכנית נרחבת ותקציב נאה לסיוע אמיתי בשיווק ומכירה און-ליין, תחת השם “מעוף” – מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים.

חבילת הסיוע כוללת סדנה חד-יומית בנושא מסחר מקוון ושיווק דיגיטלי (בעלות סמלית של 50 ש”ח); יועץ דיגיטלי מלווה (20 שעות בעלות של 40 ש”ח לשעה); החזר כספי עבור עלויות הקמת הפלטפורמה (50% מהעלות הכללית ועד 5,000 ש”ח); החזר כספי עבור עלויות שיווק ופרסום הפלטפורמה (50% מהעלות הכללית ועד 5,000 ש”ח). במידה ובשלב ההקמה  הקצאת ההחזר הכספי לא נוצלה במלואה (5,000 ₪), ניתן יהיה לנצלה את היתרה בשלב השיווק והפרסום

זה המון וזאת הזדמנות שחובה לנצל (בכל זאת, לא כל יום נותנים לכם עד 10,000 ש”ח במתנה). כדי להצטרף לתכנית יש לעמוד בשלושה קריטריונים בלבד:
1.    על בית העסק להיות רשום באחד מהישובים שכאן.
2.    על בית העסק למכור מוצרים שניתן לשנע ממקום למקום ומתאימים לסחר מקוון (אם אתם מוכרים קרח למשל, אז זה לא בשבילכם).
3.    על בית העסק להיות נטול פלטפורמת מסחר מקוונת קיימת, או במידה ויש לו אתר מיתוגי בלבד אותו ירצה לשדרג לאתר סחר או במידה ויש לו אתר סחר אבל הוא נדרש לאחד חדש נוסף.

עד היום פנו לקבלת סיוע כ-1755 עסקים, מתוכם כ-530 עסקים כבר הקימו פלטפורמת מכירה (עצמאית או כחלק מקניון אינטרנטי). כמו כן, מעל 2000 בעלי עסקים עברו הדרכות וקורסים בתחומי המסחר המקוון והשיווק הדיגיטלי.

אם כל זה מדבר אליכם, ואתם עומדים בקריטריונים – אז קדימה לעבודה! כי ההרשמה מוגבלת לששת החודשים הראשונים של 2017
פנו לאחד מסניפי מעוף או השאירו פרטים כאן ויחזרו אליכם.

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין