המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

12 בנובמבר, 2012

עמוד מס’ 1

חשבו איזה מוצרים כדאי לשלב בעמוד הראשון

עשרות אלפי גולשים יוניקים מסתובבים במרקט בכל יום ומחפשים דברים יפים לקנות. זמן השהיה הממוצע שלהם באתר הוא כעשרים וחמש דקות. המון זמן! ועדיין – אסור לכם להיות שאננים.

חלק מהקונים החביבים האלה משוטט במרקט בדומה לסיבוב בקניון, ויכנס לחנויות שנראות הכי מגרות ומפתות.

העמוד הראשון בחנות שלכם, הוא בעצם חלון הראווה שלכם והדרך להזמין קונים לחנות. מומלץ לתת את הדעת לתמהיל המוצרים המוצגים בו על מנת לשדר רושם טוב, יפה וברור. נסו להעביר באמצעותו את האיכויות של המותג שלכם – ובשפה ייחודית משלכם.

הנה ההמלצות שלנו :

1. נסו לשלב בעמוד הראשון מוצרים מכל מיני סוגים (אם יש).

2. הקפידו שתמונות המוצרים בעמוד הראשון יראו מיליון דולר.

3. שלבו בעמוד מוצרים שנמכרים טוב, מוצרים ממחלקות שונות, שוברי מתנה, מוצרים פופולאריים שאזלו מהמלאי, מוצר להזמנה בעיצוב אישי (אם יש), או כל דבר מקורי ויפה אחר.

4. פעם בכמה זמן, תלוי בכם, עשו סדר בעמוד הראשון. העבירו ממנו מוצרים שלא מכרו או כאלה שיש להם מעט צפיות, קדמו את המוצרים החזקים.

5. נסו כל מיני גישות. לעיתים כדאי לפזר בין המוצרים החזקים גם מוצרים שמכרו פחות ובכך לחזק אותם. שווה לבדוק.

6. החליפו מידי פעם את התמונה הראשית של המוצרים בעמוד הראשון. כך תצרו רושם של עמוד סוער שאינו נח לרגע.

בהצלחה!

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין