המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

05 בנובמבר, 2012

עוד חזון למועד

תמיד יש איזה חג באופק

כדי לתעל את החגים לטובתכם, מומלץ לחשוב על הכל תמיד מראש. מדובר בצורת חשיבה שמצריכה תרגול אבל בסוף לא תוכלו אחרת – לחשוב על ראש השנה קצת אחרי שנגמר שבועות. מוזר, ועם זאת – סופר אפקטיבי.

ולמה זה חשוב? כי לקראת חג או מועד כדאי לבצע מספר פעולות חשובות שיכולות לסייע בהגדלת המכירות בחנות. הנה כמה מהן –

1. קודם כל – קחו לוח שנה, וסמנו את כל החגים, המועדים, הימים המיוחדים, גם מקומיים וגם בינלאומיים. זה בתור התחלה.

2. עכשיו, תשקלו לייצר עוד מוצרים שמתאימים לרוח החג מבעוד מועד. כדאי כמובן לחשב היטב את ההשקעה ואת מספר המוצרים. שלא תשארו עם מלאי מיותר.

3. חשבו על מקומות מתאימים לפרסם בהם לינק לחנות שלכם. למשל – אם אתם קרמיקאים שמעצבים קערות, שווה להיכנס לבלוגים פופולאריים של אוכל, להגיב בהם ולהכניס בתגובה לינק לחנות שלכם. אותו דבר גם בכתבות חג מיוחדות במגזינים אינטרנטיים (לדוגמא מרמלדה, אקסנט ועוד).

4. שקלו שיתוף פעולה עם סלרים אחרים. למשל – מעצבת טקסטיל ומעצבת כלים יכולות לתכנן סט יפה לחג הכולל מפה וצלחות תואמות. בתיאור המוצרים אפשר לפרט על שיתוף הפעולה.

5. תכננו סייל מיוחד, תחת נושא שהולם את האירוע.

6. סדרו את חלון הראווה – הלא הוא העמוד הראשון של חנותכם.

7. מארזי חג. חשבו על מספר מוצרים שיכולים לעבוד ביחד ותמחרו אותם כמארז חגיגי. שווה לעצב מארז ממותג ויפה.

8. הוסיפו בתקופת החגים שי קטן למשלוח המוצרים. שוקולד או כל דבר אחר.

9. התחגגו באופן כללי. עצבו מחדש את הבאנר שלכם, הוסיפו אלמנטים חגיגיים ומיוחדים. שיראה מיוחד ומזמין.

10. הציעו משלוח מיוחד לחג. הרוב נזכרים ברגע האחרון וכדאי לתת להם מענה.

11. שלחו מייל לרשימת התפוצה שלכם, לקראת החג, עם מידע לגבי המוצרים החדשים, המחירים הנוחים, שירות המשלוח המהיר שאתם מעמידים לרשות הלקוחות, השי הקטן שתצרפו למוצרים, וכו’.

נתראה אחרי החגים!

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין