המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

01 בנובמבר, 2012

עבודת בית

עבודה מהבית – איך עושים את זה מבלי לפגוש את המקרר כל חמש דקות

כדי ליעל את עבודת ניהול חנותכם במרקט – שנעשית בדרך כלל על ידכם, מהבית, ללא בוס (תודה לאל), וללא מסגרת מסודרת – הכנו לכם הצעת עבודה אפשרית. הנה היא:

בכל יום –

1. הקפיצו וקדמו שני מוצרים מחנותכם.

2. היכנסו לפייסבוק של המרקט – לראות על מה מדברים, להגיב, לפרגן.

3. העלו משהו לעמוד שלכם בפייסבוק. אולי תמונה של מוצר מהחנות עם לינק לחנות. אולי משהו אחר שקשור לעולם התוכן שלכם.

4. חשבו מה יכול לשפר את המכירות בחנות – אולי כדאי להציע משלוח מהיר מהיום למחר? אולי כדאי לעצב מחדש את הבאנר של החנות? אולי לצלם מחדש את המוצרים? ופעלו!

פעם בשבוע –

1. היכנסו לבלוג “המדריך לחנות משגשגת”, וקראו את הפוסטים החדשים שעלו.

2. שוטטו קצת בחנויות אחרות במרקט, התרשמו ולמדו.

3. בחרו מוצרים מועדפים וחנויות מועדפות מרחבי המרקט.

פעם בשלושה שבועות –

1. רעננו את תיאורי המוצר ואת התגיות במידת הצורך. אפשר לחדד את התיאור לפי שאלות שנשאלו טלפונית.

2. רעננו במידת הצורך את שמות המוצרים.

3. העלו מוצרים חדשים אם יש.

4. עדכנו את מחלקות החנות לפי מוצרים חדשים, סיילים חדשים וכו’.

5. תשקלו להציע מוצרים חדשים בסייל – לפי עונה בשנה, חגים ומועדים, יום בשבוע (סייל מיוחד ליום חמישי למשל).

6. סדרו את העמוד הראשון שיהיה מזמין ובעל מראה אחיד.

וכמובן, קפה כל שעה ועוגיות כל שעתיים.

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין