המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

06 באפריל, 2015

סוד ההצלחה שלי: Riki’s Stuff

אני מלקטת חלונות עץ, משטחי עץ, בדים ועוד חומרים ממוחזרים .ריקי כהן (משמאל למעלה) בעת היצירה

שמי ריקי כהן, אני נשואה ואמא ל-3 ילדים, גרה וחיה מזה כעשור במושב נאות גולן בדרום רמת הגולן. אני חיה ונושמת יצירה מזה כ-15 שנה.

כשהחלטנו אני ובעלי לעבור לגולן, החלטתי במקביל להשקיע באהבה שלי, היצירה שהפכה חלק מרכזי בחיי.

בשל סקרנותי הרבה לדעת ולגלות תחומי יצירה מגוונים, הפכתי להיות מה שמכונה אוטודידקטית, ואני לומדת בכוחות עצמי ונעזרת תוך כדי באנשים, אינטרנט, עיתונים וספרים. בדרך זו גיבשתי לי נגיעה אישית בעבודות שלי. חומרי הגלם שלי מגוונים, כמו עבודותיי. אני מלקטת חלונות עץ, משטחי עץ, בדים ועוד חומרים ממוחזרים.

המטרה שלי: להשאיר את הלקוח הפוטנציאלי אצלי. Riki’s Stuff

ההחלטה לנסות למכור את יצירותיי התגבשה בשלב המעבר לגולן. כאן פתחתי את חנותי הראשונה, חנות קונספט המשלבת את היצירות שלי בתוך חלל הבית, מה שמאפשר לקונים לראות ב”לייב” איך המוצרים נראים.

חנות במרקט היא עולם בפני עצמו. אנו אנשי הכפיים מרגישים קצת מנותקים מהעולם הדיגיטלי, ומעדיפים לשבת וליצור בשקט ושלווה אבל אין ברירה, העולם הפך להיות דיגיטלי, מה שגרם לי לשבת וללמוד איך עושים את זה.

למדתי שכדי להצליח למכור במרקט צריך לדעת לצלם טוב, כי בסופו של דבר, הלקוח נחשף לתמונת המוצר ולא באמת למוצר עצמו. למדתי שמאוד חשוב לפרט מהו המוצר, ממה הוא עשוי ולמה הוא יכול לשמש, על מנת לפתח את דמיון הלקוחות ולתת להם רעיונות ונקודות מבט שונות לגבי המוצר.

דבר נוסף שחשוב במרקט הוא הקישורים – לקטגוריות השונות בחנות הרלוונטיות, לחנות עצמה, לדף הפייסבוק ועוד. המטרה שלי: להשאיר את הלקוח הפוטנציאלי אצלי.

חלק בלתי נפרד משגרת יומי הוא ישיבה מול המחשב מספר שעות ביום, העלאת תמונות, קידום מוצרים ועוד.

היתרונות בחנות און ליין – האפשרות להגיע לקהל יעד רחב מכל קצוות הארץ, ואפילו מהעולם. העובדה שאני גרה ויוצרת בגולן לא מפריעה לי להיחשף, בזכות המרקט, ללקוחות במרכז הארץ, בדרומה ואפילו בחו”ל. החיסרון הבולט הוא העובדה שקשה שלא לפגוש פנים אל פנים את הקונים. זו גם אחת הסיבות שאני נוטה לעיתים להביא את המוצרים בעצמי ללקוחות. חשוב לי להכיר את הקונה.

כל כלי הואone piece . האגרטל (משמאל, ומימין למטה), מוצר הדגל של Riki’s Stuff

מוצר הדגל שלי הוא בעצם מוצר שמאוד קשה להגדרה ב”תגיות”, הוא מתואר כאגרטל, אך זהו בעצם כלי נוי בצורת שקית. קיבלתי את ההשראה משקיות נייר. את האגרטלים שלי אני מייצרת במגוון גדלים וצורות, טקסטורות וצבעים והם יכולים לשמש גם ככלי נוי, כפסל דקורטיבי לבית, כאגרטל לפרחי משי, מעמד למגזינים, ניירת ועוד. מה שהפך אותם למוצר הדגל שלי הוא הייחודיות שבהם, והעובדה שכל כלי כזה מיוצר בעבודת יד, יחיד ומיוחד, מה שנקראone piece .

אם הייתי יכולה לחזור בזמן, הייתי לומדת באוניברסיטה עיצוב, אדריכלות פנים, או אמנות ולא ספרות וחינוך, אבל בגיל 20 לא כל כך ידעתי מה לעשות עם עצמי

עצתי לי ובכלל – עשי מה שאת אוהבת ועשי זאת היטב, האמיני בעשייה שלך ודבקי במטרותייך גם בזמנים קשים, כי מישהו אמר וצדק: “חלומות מתגשמים“!!!

לביקור בחנות של ריקי כהן הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין