המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

01 בדצמבר, 2015

סוד ההצלחה שלי: OfrazArt

“קיבלתי החלטה אמיצה: להתפטר מעבודתי כשכירה לאחר שנים רבות ולהיות 100% עצמאית עם חנות במרקט”. עופרה צוקר בהרב, OfrazArt

אני עופרה צוקר בהרב, בעלת המותג OfrazArt, מתנות לידה התפורות באהבה. אני גרה במושב הקסום בית זית יחד עם בעלי איתיאל, שני ילדים מלאי אור ושמחה בשם אורי ואיילה וכלב אחד גדול ששמו בסקי. הסטודיו שלי ממוקדם בבית ופינת העבודה שלי משמחת את ליבי. אחרי שני תארים באמנות ישראלית ועבודתי כחוקרת וכאוצרת אמנות קיבלתי מתנה ליום הולדת: קורס תפירה. 

זה היה לפי ארבע שנים, הייתי אז לפני הלידה הראשונה ופשוט נדלקתי על כל התחום הזה. לא רציתי לקנות מוצרים ברשתות הגדולות והמוכרות אלא רציתי להכין בעצמי על פי הטעם שלי, העיצוב והמידות שרציתי. יום אחד חבר ביקש שאתפור לו שמיכת טלאים כמתנה לברית. ההתלהבות מהמתנה היתה כל כך גדולה, שאותם חברים הזמינו בעצמם שמיכה לחבר אחר, וכך הזמנות התחילו להגיע, התגובות מהסביבה היו נהדרות ומחזקות והתחלתי לתפור במקביל לעבודתי. פתחתי חנות במרמלדה מרקט, פיתחתי מוצרים נוספים וקיבלתי החלטה אמיצה: להתפטר מעבודתי כשכירה לאחר שנים רבות ולהיות 100% עצמאית עם חנות במרקט. מאז הכל השתנה. 

“אני לא יכולה לתאר כמה אני מתרגשת בכל פעם כשאני מקבלת הודעה לטלפון שלי על רכישת מוצר”. מוצר הדגל של OfrazArt, שמיכת טלאים

כל מוצר שפיתחתי הגיע מתוך הצורך שלי בבית ומהילדים. אני משקיעה המון זמן בפיתוח ובחשיבה על מהות המוצר, הגודל שלו, האיכות שלו, סוג הבד שממנו אתפור, ואני רוכשת בדי מעצבים עשויים 100% כותנה גם מהארץ וגם מארה”ב. כשאני קונה בדים אני מרגישה כמו ילדה בחנות ממתקים!

אני משקיעה המון בחנות, בתפירה, בשיווק, בחשיבה לטווח רחוק, בתכנון וכמובן באריזה. אני מדמיינת את הלקוחה מתרגשת כמוני, פותחת את המתנה שלה ונהנית לא פחות מפתיחת המתנה כמו מהמוצר עצמו. אני לא יכולה לתאר כמה אני מתרגשת בכל פעם כשאני מקבלת הודעה לטלפון שלי על רכישת מוצר. זה מחזק אותי בהחלטה שלי להיות עצמאית ואני מרגישה סיפוק אדיר שפריט שאני חשבתי עליו, תכננתי, תפרתי בעצמי, ארזתי ושלחתי יגיע ללקוח. הלקוחות והרצונות שלהם חשובים לי ואני נותנת יחס אישי לכל בקשה שלהם.

מוצר הדגל שלי הוא ללא ספק שמיכת הטלאים, שמיכה עם שלוש שכבות: כותנה צבעונית ומשמחת למעלה, בד פיקה יפני רך ומלטף למטה ובניהם מילוי אקרילן. השמיכה נעימה ושימושית במיוחד. היא מתאימה לעריסה, לעגלה ולנסיעה באוטו. אנחנו השתמשנו בה כמעט עד גיל לשנתיים והיא תואמת את הקו המנחה שלי שהוא פרקטיות לצד אסתטיות. על רוב השמיכות אני תופרת את שם התינוק/ת, מה שהופך אותה לאישית במיוחד. 

“כשאני קונה בדים אני מרגישה כמו ילדה בחנות ממתקים”. OfrazArt והנחשושים

כשפתחתי את החנות אמרתי לעצמי שקודם כל כדאי להעלות כמה מוצרים ולרוץ עם זה, ואחר כך נשנה. זו היתה טעות. היום, כשיש לי ניסיון, הייתי אומרת לעצמי קודם כל לחשוב, לפתח, לצלם כמו שצריך, לכתוב תיאור נכון ותגיות מדויקות ואז לפתוח את החנות בקול תרועה.

אני מקבלת השראה מצבעים וצורות שאני רואה בטבע ובשוק מחנה יהודה בירושלים. אני אוהבת בלוגים ובמיוחד את של סיון ליבנה. מאז שהבן שלי הלך לגן אנתרופוסופי התחלתי לרקום גמדים ובכל פעם שאני יכולה אני נכנסת לחנות של עומר- יצירה וצעצועים ברוח האנתרופוסופיה ולא בטוחה אם אני קונה לו או לי. אני אוהבת להסתכל באינסטגרם של Lital Rozenshtein, חוסכת כסף לרכוש את כל מוצרי RICE * באשר הם ואני אוהבת את הטעם והבגדים של AnnA.

מבין המוכרות במרמלדה מרקט הייתי שמחה להציג בחנות הפיזית של רתם אגמון, שמוכרת גם פה במרמלדה מרקט והייתי רוצה לשתף פעולה עם Cool and Bello. החלום הכמוס שלי הוא שתהיה לי חנות מעוצבת כמו שאני אוהבת עם הפריטים שלי. 

 

לביקור בחנות החלומית של עופרה בואו לכאן

ללוח האורח של עופרה בפינטרסט של מרמלדה מרקט, לחצו כאן

לפינטרסט של עופרה, בקרו כאן 

לאינסטגרם הדנדש של מרמלדה מרקט הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין