המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

08 בדצמבר, 2013

סוד ההצלחה שלי: KERENVEMICHAL

אוטודידקטית (והורסת מכונות). מיכל ניר, KERENVEMICHAL

קוראים לי מיכל ניר ואני מעצבת אופנה ובעלת המותג KERENVEMICHAL.

התחלתי לעבוד בביזנס עוד לפני שהתחלתי ללמוד, כשהייתי תופרת תיקי בד ומוכרת אותם בכמה חנויות בתל אביב. אני מניחה שבעצם זה התחיל מהנגישות שהיתה לי בבית ההורים לבדים, חומרים ומכונות תפירה. הרסתי כמה מכונות בדרך עד שלמדתי לתפור, אבל הרצון לפרפקציוניזם תמיד היה שם ודחף אותי קדימה.

בשנת 2004 התחלתי את לימודי עיצוב האופנה בשנקר ובמהלך השנה השנייה פתחתי סטודיו במתחם גן החשמל ביחד עם קרן, שותפתי לחלל (ולשם המותג שלי), והתחלתי לשווק מעט פריטים לחנויות מעצבים. תוך שנתיים פתחתי בחלק התחתון של הסטודיו חנות.

אימג’ מעולה עושה את רוב העבודה. מימין למעלה ובכיוון השעון: הסטודיו של מיכל, החנות בגן החשמל, ואאוטפיט מהקטלוג החדש

איך מחזירים לקוחות שוב ושוב

אני חושבת שאימג’ מעולה עושה את רוב העבודה. לכן אני משתדלת לשנות, לעדכן תמונות ולרענן את התצוגה של החנות. כמובן שבחירת התיוגים הנכונים עם כמות החיפושים הגדולה ביותר זו אחת הפעולות החשובות בקידום נראות הפריטים, ואחרון חביב – שירות לקוחות. אני משתדלת לענות באופן מהיר, לתת עזרה למתלבטות. בסופו של דבר לקוחה שעמה נוצר הקשר האישי וקיבלה שירות אדיב היא זאת שתחזור שוב לחנות.

פריט הדגל שלי היא חולצת הסיאם. עיצבתי אותה לפני כארבע שנים אחרי חזרה מטיול בתאילנד, ומשם השם. משהו בפרופורציות של טופים גדולים לצד חלק תחתון צמוד היה בשיאו. מאז כל עונה, בגלל הדרישה הגדולה לחולצה הזו, אני מבצעת אותה בשרוול קצר בקיץ, ארוך בחורף, בסוודר, בסווטשרט או עבודת יד.  

מכורה לגיאומטריה. KERENVEMICHAL

אירופה, אירופה, אירופה

בדרך כלל אני מושפעת מאמנים ויזואליים כמו אמנות, עיצוב גרפי, ארכיטקטורה, חומרים וטקסטורות של בדים, צורות גיאומטריות ודברים בסביבת היום יום שלי. כשאני עובדת אני אוהבת להקשיב למוזיקה של Sigur Ros ולאחרונה התמכרתי ל-Pinterest.

אני אוהבת את הקלילות של הלקוחות במכירות אונליין. אני אוהבת שלקוחה מרגישה שלמרות שהיא לא מודדת את הפריט וחשה אותו, התצלום, הלוק והעיצוב שלו הם אלה שגורמים לה לרכוש את הפריט.

אם הייתי יכולה, הייתי פותחת חנות באירופה, אירופה, אירופה. חורף, אפלוליות ומזג אוויר קודר זה בשבילי. נראה לי שנתחיל בפריז. 

 

לביקור בחנות KERENVEMICHAL הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין