המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

19 בנובמבר, 2013

סוד ההצלחה שלי: Karin A

הכל התחיל בהולנד. מתוך הקולקציה החדשה של Karin A

אני קארין אביעז טפר. סיימתי לימודי עיצוב אופנה ב-Rietveld Academy באמסטרדם בשנת 2003 ולאחר מכן עברתי התמחות במשך שישה חודשים אצל מעצב הולנדי בשם אלכסנדר ואן סלובה. במהלך הסטאז’ מכרתי קצת פריטים בעבודת יד שעשיתי בחנות שיין. כשחזרתי לארץ התחלתי לעצב ולמכור בעוד חנויות, ולאט לאט התרחבתי. 

בקולקציית סתיו חורף 2013/2014 היה לי חשוב שהבגדים, מלבד היותם יפים כמובן, יהיו מאוד נוחים, נעימים למגע ולבישים בכל שעות היום. התמקדתי בעיקר בסריגים (חלקים, עם דוגמה, עם טקסטורות בסריגה וכו’) שמתאימים לחורף הישראלי ושמשדרים איכות, נוחות וכמובן סטייל.

אוהבת פינטרסטים של עיצוב בית, דווקא. Karin A בפעולה

חולקת את הסטודיו עם עוד 14 חברים

יש לי סטודיו שאני מאוד אוהבת. זה חלל גדול שאותו אני חולקת עם עוד 14 אנשיםחברים, שלכל אחד יש עמדה או חדר. יש שם אנימטורים, מעצבים גרפיים, מאיירים, וגם חברת נפש שלי, מאיה, שמנהלת את Sunday Crowd.

כיף להגיע בבוקר למקום שבו יש עוד אנשים מסביבי, גם מבחינה חברתית וגם מבחינה יצירתית וכמובן שגם מאוד מפרה ונוח שיושב לידי, לדוגמה, מעצב גרפי מוכשר כמו מתן שליטא, שאחראי על כל העיצוב הגרפי שלי בשנה האחרונה.

בסטודיו אני מציירת וגוזרת את הדגם הראשון וברגע שהדגם מוכן אני מוציאה אותו לגזרנים ומתפרות.

 

אני שואבת השראה כמעט מכל דבר: חברים, נסיעות, סרטים, ספרים, ילדים ותמונות. אני אוהבת לראות תמונות ב-Pinterest, בעיקר של חדרי ילדים ודברים שאפשר לעשות עם ילדים, אבל גם של ארכיטקטורה, פרחים, נופים ותכשיטים. גם בלוגים של לייף סטייל ועיצוב הבית משמחים אותי. פחות מעניין אותי לראות בלוגים ואתרים שמתעסקים באופנה.

מתייגת, מקדמת, שולחת, שומרת על קשר. Karin A ודגם מקולקציית החורף החדשה

לא מפסיקה לעבוד על החנות

יש לי מנהלת חנות מעולה שמקדמת את החנות שלי במרמלדה מרקט דרך הפייסבוק, עושה מבצעים מיוחדים בחנות במרקט, מתייגת מוצרים ודואגת למשלוחים מהירים וקשר טוב עם הלקוחות במהלך ולאחר המשלוח.

עבודה אונליין היא כמובן נוחה מבחינת חיסכון בזמן, ובנגישות שלה ללקוחות שאין להן זמן לצאת לרכוש בחנויות או שאינן בקרבה פיזית לנקודות מכירה. גם אני בתור לקוחה מוצאת את עצמי קונה יותר ויותר דרך האינטרנט.

חוץ מבמרקט, אני עובדת כבר כמעט עשר שנים עם חנויות שלהן ודרכן אני מוכרת את הבגדים שלי וזה מתאים לי ונוח לי להמשיך בדרך זו, כך שאין לי צורך לפתוח חנות משלי.

 

מפרגנות 

אני אוהבת מאוד את הבגדים לילדים של המותג שתיים. מאחר שאנחנו גם חברות אז יוצא שאני מתייעצת איתן הרבה לגבי עיצוב דגמים חדשים. אני בטוחה שמתישהו נעשה שיתוף פעולה כלשהו. זה ירגיש מאוד טבעי. בינתיים הילדות שלי לובשות ונהנות מהבגדים שלהן.

 

לביקור בחנות Karin A לחצו כאן  

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין