המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

26 במאי, 2014

סוד ההצלחה שלי: Justine

כובע עף לגובה. הכובעים של Justine

קוראים לי יעל כהן, אני באה מרקע של עיצוב ואמנות (תואר ראשון) ולימודי קולנוע (תואר שני). לאחר סיום הלימודים התחלתי להתעסק יותר ויותר באובייקטים הקשורים לסביבת הראש ובאופן מובהק נמשכתי לעולם הכובעים ואבזרי הראש הן מההיבט האמנותי והן מבחינה עיצובית המתקשרת לעולם האופנה.

ארזתי מזוודות ונסעתי ללונדון ללמוד אצל כובענית מבוגרת את טכניקות העבודה המסורתיות. בשילוב עם היכולות והידע שלי צברתי ניסיון והקמתי את סטודיו Justine לעיצוב כובעים בעבודת יד.

הקולקציה הראשונה של כובעי חורף 2012 יצאה בפורמט מצומצם, יצרה עניין רב ואזלה במהרה. מאז אני מייצרת שתי קולקציות בשנה – קיץ וחורף.

כל הכובעים עשויים בעבודת יד בטכניקת כובענות מסורתית. בחורף אני עובדת עם 100 אחוז לבד צמר, ובקיץ עם סוגים שונים של קש טבעי וטקסטיל. בסטודיו שלי בתל מונד אני גם יוצרת, מקבלת לקוחות וגם מלמדת סדנאות כובענות.

המכירה און ליין מחייבת דיוק בהגדרה של החנות, בסיפור של המותג ובנראות של המוצרים. Justine

אני מאוד אוהבת את המכירה און ליין בגלל שזה מחייב אותי להיות מאוד מדויקת מבחינת ההגדרה של החנות, הסיפור של המותג והנראות של המוצרים. החסרון, אני מניחה, הוא כמות הזמן האינסופית שיש להשקיע. תמיד יש עוד משהו לעבוד, ועוד צורה לשווק. העבודה לא נגמרת.

מאוד חשובה לי הנראות של החנות. אני מאמינה שתמונה טובה מוכרת ולכן אני משקיעה מאוד במיתוג של כל קולקציה. הכוונה היא ביצירת רעיון מרכזי לקולקציה וסיפור שמקשר בין כל הדגמים השונים וכך קל לי יותר לזקק את זה מבחינה ויזואלית לערכים של עיצוב, כגון צורה, חומר, צבע, טקסטורה וכו’.

אין לי מוצר דגל, אבל יש כובעים שאני מאוד אוהבת. לדוגמא הכובע Brown שהוא מעיין מגבעת שטוחה א-סימטרית, מאוד נקי מבחינת הקווים העיצוביים שלו, או כובע הקש רחב השוליים Lulu, בו פיתחתי פס גימור היקפי סביב הכובע, מאותו הקש ממנו עשוי הכובע, מה שמקנה לכובע גימור יפה ואיכותי.

האתגר האישי הגדול ביותר שהתגברתי עליו עם פתיחת החנות הוא ההבנה שהחנות נבנית בצורה הדרגתית. אני אוהבת לראות ממש ויזואלית איך המדפים בחנות מתמלאים במוצרים שמתווספים אליהם קולקציה אחר קולקצייה ללא הצורך לנקות אבק מהמדפים. 

גם מעבירה סדנאות כובענות. Justine

ההשראה שלי

כמעט הכל מהווה עבורי מקור השראה: יצירת אמנות, סרט או ספר טוב, הטבע, העולם הווירטואלי, פארק משחקים ליד הבית או טיול ברחובות העיר. אני משתדלת לעקוב אחרי מה שקורה בעיקר מבחינת חומרים חדשים, טכנולוגיות מתקדמות.

אני מאוד אוהבת את מעצב האופנה דריס ואן נוטן, מאותגרת תמיד מוויויאן ווסטווד, מקבלת השראה משיריה של אגי משעול ומהסופר הפורטוגזי פרננדו פסואה וחוזרת הרבה פעמים לסרטי האקספרסיוניזם הגרמני.

אם הייתי יכולה, אני מניחה שהייתי פותחת את חנות הדגל שלי איפשהו בטוקיו. גיליתי שכל יפני שני חובש כובע ושמתי לי למטרה להגיע לשוק היפני בשנה הקרובה. 

 

לחנות של יעל, Justine, הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין