המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

03 בספטמבר, 2014

סוד ההצלחה שלי: Charlotta bags & accessories

מקבל השראה מהחומר. דרור והתיקים של Charlotta Bags

שמי דרור יוחננוף, נשוי ואב לשניים מהרצליה. אני מעצב תיקים ובעל המותגCharlotte bags & accessories , שקיים משנת 2007. מעולם לא למדתי עיצוב בשום מוסד מסודר אבל כן למדתי אמנות ותמיד עסקתי באמנות. התחלתי לעצב תיקים פשוטים ומשם לאט לאט השתכללתי וההצלחה בחנויות הייתה מיידית ונתנה לי המון רוח גבית להמשיך ולהתפתח בתחום.

מוצר הדגל שלי הוא תיק רותם שקיים בשתי וריאציות – עם ובלי כיסים חיצוניים. העיצוב פשוט ונקי, הבדים איכותיים מאד, חזקים ומשלבים רצועות עור איכותיות והמחיר ממש אטרקטיבי.

מקורות ההשראה והעיצוב באים לי תמיד מהחומר. לכל חומר תכונות שונות ולכן אני נוהג לשחק עם החומר והדמיון עד שאני מגיע לתוצאה הסופית המקובלת עלי.

הסטודיו שלי נמצא בתוך הבית שלי, אני גוזר ביד את כל התיקים ומייצר הכל בארץ.

גוזר ביד את כל התיקים ומייצר הכל בארץ. הסטודיו של Charlotta Bags

לדעתי, כדי להצליח במרקט הכי חשוב להביא מוצר באיכות מעולה במחיר שפוי. המחירים של התיקים שלי הם ללא תחרות לעומת האחרים עם מוצרים דומים וניתן לראות את זה במכירות הרבות שלי ברשת.

עוד דבר חשוב במכירה ברשת הוא השירות, המשלוח חייב לצאת תוך יום יומיים ואם הלקוח לא אהב את המוצר תמיד לבוא לקראתו – להחליף או להחזיר את הכסף במהירות האפשרית. הלקוח יעריך זאת ולא יהסס לקנות שוב.

אני אוהב במכירות און ליין את המהירות והנגישות של המוצרים שלי בכל מקום בארץ ובעולם. לפני כן, מעולם לא מכרתי לקיבוצים ומושבים רחוקים בארץ ובעולם ועכשיו אני מגיע אפילו עד לאוסטרליה הרחוקה. מאוד ריגש אותי שבזמן המלחמה קנו ממני תיקים מישובים מעוטף עזה ומעוד ישובים בדרום.

המכשול היחידי שיש לי זה התור הבלתי נגמר שיש בדואר אצלנו בהרצליה כאשר אני שולח את התיקים, אבל אני לא מתלונן. אשמח לחכות שם עוד הרבה.

חנות לא מקוונת משלי עוד לא היתה לי, אבל בקרוב מאד תהיה לי חנות למשך שבוע ברחוב שינקין בתל אביב (חנות פופ אפ). אני מתכנן לראות ולחוש ונראה איך נמשיך משם.

לביקור בשרלוטה, חנות התיקים המשגעת של דרור, בואו לכאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין