המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

29 בדצמבר, 2014

סוד ההצלחה שלי: Blush

מוכרת בעיקר שמלות סריג. שריל רז (למעלה משמאל), BLUSH

שמי שריל רז מתל אביב, אמא לשלושה עם רביעי בדרך (חודש תשיעי להריון).

מגיל קטן ידעתי שאני מעצבת אופנה ועסקתי בזה. התחלתי למכור תכשיטים שהכנתי כבר בגיל 9, ומאז ועד היום זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות.

במהלך השנים למדתי תפירה בקורסים שונים ולימודי עיצוב למדתי באסכולה לעיצוב, ובעשר השנים האחרונות אני מייצרת אופנה באופן מסחרי. בעבר עבדתי עם חנויות בוטיק ברחבי בארץ, אך מאז שגיליתי את האון ליין אני מוכרת בישראל רק דרך מרמלדה מרקט או אצלי בסטודיו בתאום מראש.

אחד הפריטים שהכי נמכרים בחנות במרמלדה הוא שמלות הסריג. אני חושבת שלקוחות ישראליות מאוד אוהבות את הדגם הזה, כי זו שמלה יומיומית שמצליחה להשאיר את הלובשת במראה ייחודי וזוהר, ועדיין נוח.

“בזכות העלויות אחזקה הנמוכות, המחיר של הפריטים יכול להישאר שפוי ללקוחות שלי”. BLUSH

אני מתייחסת לחנות במרמלדה כמו אל חנות רגילה. בכל בוקר בודקת, מסתכלת, משנה ומסדרת. מאוד חשוב לי להציג את הבגדים בצורה טובה ואסתטית. אני משקיעה בימי צילום עם דוגמנית, איפור ושיער. כשהתחלתי לעבוד עם חנות האונליין החלטתי לקנות מצלמה טובה ולקחת קורס צילום בקמרה אובסקורה כדי לצלם בעצמי את התמונות ולקבל את התוצאה הטובה ביותר בעיניי.

עבודה בחנות אונליין משאירה לי יותר זמן ליצור, ובזכות העלויות אחזקה הנמוכות (לעומת חנות רגילה שיש שכ”ד גבוה, ארנונה וכו’…), המחיר של הפריטים יכול להישאר שפוי ללקוחות שלי- מה שהופך את כל העסק משתלם לכל הצדדים. החסרונות הן שאני פחות רואה את הקונות, אבל לפעמים הן שולחות לי תמונות, וזה תמיד מרגש.

האתגר הגדול במרקט הוא לבלוט ולהגיע לקהל כי יש הרבה מבחר, אבל בזכות מועדון הלקוחות הנאמן שלי והרשתות החברתיות, אני מצליחה לשמור על קשר עם הלקוחות ולעדכן אותן במבצעים והנחות.

לא הייתי רוצה לפתוח חנות פיזית בשום מקום בעולם, אבל הייתי רוצה לפתוח חנות אונליין משלי אך מאחר ועלויות ההקמה והשיווק גדולות, אני כרגע עדיין לא עושה את זה.

הייתה שמחה לשתף פעולה עם BLUSH הגרמני. BLUSH

יש לי סטודיו בתל אביב, אותו אני חולקת עם עוד שתי מעצבות- מעצבת בגדים ומעצבת נעליים. לכל אחת מאיתנו יש את החדר שלה שבו היא יוצרת, אבל אנחנו כל הזמן מחליפות בינינו מידע, על ספקים, אירועים, אתרים וכו’. זה מאוד עוזר ומעשיר וכמובן מעורר השראה.

אני מאוד אוהבת את אלברט אלבז, המעצב הישראלי המצליח שמעצב למותג “לנווין“. הוא מייצר פרטי לבוש ייחודיים ומוביל טרנדים. בכל עונה אני חייבת לבדוק מה הטרנדים החדשים שיצר לעונה.

יש בברלין מותג הלבשה תחתונה שנקרא BLUSH, שזה השם של המותג שלי. הייתי מאוד שמחה לעשות איתם שיתוף פעולה וליצור יחד קו לנז’רי בעיצובי.

אם הייתי יכולה לחזור בזמן, אני מאמינה שהייתי עושה את הכל אותו הדבר. אני מאמינה באינטואיציה, ושלמה עם כל החלטה שעשיתי. גם אם היו טעויות בדרך, רק למדתי מהן.

לעמוד הפייסבוק של בלאש בואו לכאן
לחשבון הפינטרסט של בלאש היכנסו לכאן 
לחנות של בלאש במרמלדה מרקט, הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין