המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

09 בינואר, 2014

סוד ההצלחה שלי: שירלי וייסר

רצתה להדגיש את ההיריון. שירלי וייסר

קוראים לי שירלי וייסר. אני מעצבת תכשיטים כבר 13 שנה ומייצרת אותם בעבודת יד. נולדתי וגדלתי בנתניה, התחלתי ליצור מגיל ממש צעיר ולאורך השנים למדתי סוגים שונים של אומנויות כגון ציור, פיסול וצורפות. התחלתי למכור את מוצריי עוד בתקופת לימודי הצורפות ביפו. ברגע שעשיתי משהו שהייתי שלמה איתו הרגשתי צורך לשחרר אותו, לא היה לי שום צורך לשמור אותו אצלי.

מוצר הדגל שלי הוא הקולקציה האחרונה שלי, Creation, והטכניקה בה השתמשתי ביצירה מגיעה מיפן ונקראת קום בו, טכניקה שמשלבת זהב טהור המוטבע על מצע כסף מושחר. בחרתי להצטלם בעצמי להפקת הצילומים של הקולקציה הזו של 2014 כי רציתי להדגיש את ההיריון, המקום ממנו נבע מעיין היצירה הנוכחי בכל הרגשות של היצריות, התשוקה, הפריון, האהבה, הניגודיות. מבחינתי התהליך של ההיריון היה מקביל להולדת הקולקציה ועבר איתי שלבים בהתפתחות שלי.  

מקבלת השראה מחלומות. שירלי וייסר

מעצבים שאני אוהבת

ההשראה שלי לא נובעת מאתרים אחרים אלא מתוך עצמי, דברים שאני עוברת בחיים וגורמים לעיצובים שונים לעלות לי פתאום לראש. אני אוהבת להתבונן באמנות פלסטית, לאו דווקא בצורפות, ומשם יכולים להבזיק רעיונות שמושלכים על תכשיטים. חלומות גם נכנסים לתמונה בהקשר זה.

יש יוצרים רבים שמדברים אליי אני אוהבת ציירים כמו קלימט, פיקאסו, מירו. מעולם התכשיטים אני אוהבת את קלאוס ספיס, דניאלה הופמן וג’ונתן וול, ומהארץ אני אוהבת את אגס ותמר. יש להם עיצובים נקיים וקלאסיים.

ילדה את בתה השלישית יחד עם הקולקציה. שני פריטים מהקולקציה החדשה של שירלי וייסר

העבודה אונליין והפנטזיות על איטליה

אני עובדת ויוצרת ומלמדת קורסים בצורפות בסטודיו שלי ברחוב החרש 8 רמת השרון. ובזכות העבודה אונליין, שדורשת עדכון בלתי פוסק, אני מגיעה ליותר אנשים שרחוקים פיזית מהסטודיו ולא יכולים להגיע. החסרונות של העבודה אונליין היא שלפעמים חשוב לראות את הבנאדם פיזית כדי שיהיה קל יותר לעצב לו תכשיט אישי.

אני שמחה בסטודיו שלי ומרגישה שאני נמצאת במקום הנכון. אבל בפנטזיה הייתי רוצה שתהיה לי גם סדנה כזו באיטליה באזור פירנצה, טוסקנה. יין ותכשיטים הולך טוב!

אם הייתי יכולה לחזור בזמן, היית מייעצת לעצמי להאמין בעצמי בשלב יותר מוקדם של החיים, אני מניחה. אבל במחשבה שנייה אני גם אוהבת את הדרך שנעשתה, אפילו שלא הייתה פשוטה. המשמעות שלה ומה שהיא תרמה לי בלהבין את הדברים על בשרי הפכה אותי ואת העסק שלי למה שאנחנו היום.  

צילום- ניני מדר; סטיילינג- מיכל רשף, איפור ושיער- מירב רז

 

כדי לבקר בחנות של שירלי וייסר הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין