המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

27 במרץ, 2018

סוד ההצלחה שלי: רחלי בן אהרון

הכי קשה לנהל את העסק ולשמש בכל התפקידים – מעצבת, מנהלת, מייצרת, אורזת ונהגת. רחלי בן אהרון, Fine Lines

מה בעצם את עושה? אני מאיירת ומעצבת, מכינה פריטי עיצוב לבית על בסיס איורים מקוריים שלי. את האיורים שלי, בסגנון ריאליסטי, אני מציירת בשחור לבן בעט על נייר. מהם אני מכינה פריטי עיצוב מיוחדים לבית, המתבססים על המתח שבין האיור ה”קר”, בשחור לבן, לבין הרקע ה”חם” והטבעי, כמו עץ טבעי, בד או נייר ממוחזר. הפריטים שאני מכינה הם בעיקר תמונות לקיר מעץ, בד או נייר, אבל יש גם תיקים ותכשיטים.

מהם מקורות ההשראה שלך? מקורות ההשראה שלי נמצאים בכל מקום, מתוכנית טלוויזיה שראיתי ועד מאמר בעיתון שקראתי. הנה דוגמה: לאחרונה השתתפתי במשחק “גמד וענק” בקבוצה בפייסבוק. קיבלתי ענקית שהיא קונדיטורית ובעלת קייטרינג. בזמן ששברתי את הראש מה להכין לה, יצאו לי על הדרך כמה איורים חדשים בתחום האוכל, כמו קאפקייקס, עגבניות ורוזמרין, שהפכו מהר מאוד לתמונות.

מה עשית לפני שהקמת את העסק ואיך נולד המותג שלך? אחרי שלמדתי ארבע שנים עיצוב גרפי עבדתי כגרפיקאית, אבל השתעממתי מישיבה מול המחשב ורציתי לעבוד עם הידיים.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? הכי קל לי ליצור איורים חדשים עבור המותג שלי, וזה גם החלק הכיפי ביותר, לראות משהו חדש נוצר על הנייר. יוצאים מן הכלל הם איורי הפורטרטים, שהם קשים יותר ולפעמים לא מצליחים בפעם הראשונה.

ומה הכי קשה? הכי קשה לנהל את העסק ולשמש בכל התפקידים – מעצבת, מנהלת, מייצרת, אורזת ונהגת… בנוסף, קשה מאד לשלוט בכל התחומים ובכל המדיות – משתדלת להשתתף בקורסים כדי ללמוד, אבל מרגישה מוצפת מעומס המידע.

מה היתרון הייחודי שלך מול המתחרים? היתרון שלי הוא הסגנון הייחודי והמובהק שלי והמגוון הגדול. בנוסף, הגמישות והאפשרות לבצע התאמה אישית, כמו לבחור את המוצר, את האיור שיופיע עליו, הגודל והצבע. את רובם אני מבצעת בעבודת יד, כך שהכל אפשרי.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? לעשות משהו אחר 🙂 ועכשיו ברצינות – זאת דרך קשה אז  לבחור בה רק אם זה בוער בכם. ועוד משהו: אם יש לכם אפשרות – הוציאו החוצה בתשלום את המטלות שאתם מתקשים לבצע בעצמכם מחוסר ידע או זמן.

היתרון שלי הוא הסגנון הייחודי והמובהק שלי והמגוון הגדול. רחלי בן אהרון, Fine Lines

ולשאלות באווירה קלילה יותר:

באיזה אתר אינטרנט את גולשת הכי הרבה? במדיות החברתיות כמו אינסטגרם ופינטרסט, עם תמונות יפות ומעוררות השראה. 

עם מי את חולמת לשתף פעולה? עם איקאה, לראות את העיצובים שלי על כל דבר ובכל מקום בעולם. בינתיים אני לא עושה כלום בעניין, יושבת בחושך ומחכה שיגלו אותי.

באיזה אימוג’י את עושה הכי הרבה שימוש? באימוג’י של חתול, חולה על חתולים ויש לי שניים – לונה ואפורי – שני חתולי רחוב לשעבר.

מה הדבר הכי יקר שקנית בשנה האחרונה? לוח גרפי של ואקום, לצייר עליו. יותר נכון קיבלתי אותו במתנה ליום הולדתי ממשפחתי היקרה. בינתיים מנסה להתרגל לעבודה עליו, קצת כמו לצייר עם ידיים קשורות.

עם מי היית רוצה להתחלף ליום אחד? עם מישהו שלא צריך לנקות ולבשל אף פעם. אז אל תשאלו בבקשה מה אני הכי אוהבת לבשל, לא אוהבת! 

לאיזה שיר את דבוקה עכשיו? “Go” מתוך הסרט Sing Street בביצוע של אדם לוין.

לחנות של רחלי, Fine Lines, הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין