המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

20 בדצמבר, 2017

סוד ההצלחה שלי: רוית רייך

חיפשתי להתעסק במשהו שיש לי תשוקה כלפיו ויהיה נטו שלי. רוית רייך

עיצוב נקי, רך ועל זמני – אלו הם שלושת העקרונות שעליהם מבססת רוית רייך את מותג תיקי העור שלה. שאלנו את רוית על מקורות ההשראה שלה, על המותג ואיך הכל התחיל – והתשובות לפניכם: 

מה ההתמחות שלך? עיצוב תיקי עור. התיקים מיוצרים בסדרות קטנות ובעבודת יד. מה שמוביל אותי זה הרעיון ליצור תיקים קלאסיים עם טאצ’ עכשווי ובמחירים ברי השגה. אין כיף גדול מלגרום ללקוחה לשדרג את ההופעה שלה ולשפר את מצב רוחה עם תיק ייחודי בעיצובי.

מהם מקורות ההשראה שלך? כל דבר שאני אוהבת מספק לי השראה. זו יכולה להיות מוזיקה טובה, מקום מיוחד שראיתי וכמובן אופנה. אני תמיד משתדלת להשאר מעודכנת ולהיות פתוחה לדברים חדשים.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? זה התחיל מזה שחיפשתי להתעסק במשהו שיש לי תשוקה כלפיו ויהיה נטו שלי. עיצוב התיקים נתן מענה לפן היצירתי שלי ולאהבה הגדולה שלי לאופנה. בחרתי לעצב בעור בגלל שהוא על-זמני ומשתבח עם השנים. התחלתי בללמוד את רזי המקצוע, ועם כל תיק אני לומדת עוד על חיבורים ,על מה עובד יותר, על שיווק…

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? כל נושא העיצוב, ידעתי בדיוק מה אני רוצה ומהר מאד עצבתי דגמים.

ומה הכי קשה? העובדה שהכל זה תהליכים שלוקחים זמן. בראש הכל עובד מהר, אבל היישום וההוצאה לפועל יותר איטיים – הייתי צריכה לעבוד על דחיית סיפוקים.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? הטיפ הראשון הוא להבין ולהפנים שדברים לוקחים זמן. צריך לבוא עם הרבה סבלנות, לתת לדברים את הזמן להבשיל ולא להתייאש. הטיפ שני הוא לדבר עם הסביבה, לשאול ולהתייעץ, חוכמת ההמונים לרב אינה מאכזבת.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? אם לא באופנה ועיצוב, אני מניחה שמשהו שקשור בילדים. אני מאד אוהבת את הדינמיקה ושמחת החיים של הילדים ובכלל מאמינה שילדים זה ברכה.

התיקים מיוצרים בסדרות קטנות ובעבודת יד. עיצובים של רוית רייך

ולשאלות באווירה קלילה יותר:

מה הספר האחרון שקראת? “אושר לא מה שחשבתי” מאת ענת  קלו-לברון. זה ספר אישי עם הרבה תובנות. הוא כתוב בכנות וקלילות ובכך בעצם נוגע בכולם. מומלץ בחום!

איך את שותה את הקפה של הבוקר? בדרך כלל במיטה עם הסלולרי תוך כדי התעדכנות ברשתות החברתיות. זה זמן הפינוק הראשון בבוקר ובעצם הדלק של היום. 

מקום אהוב בארץ? מאוד אוהבת את תל אביב, בעיניי היא מפעילה את כל החושים.

מקום אהוב בעולם? אני מאוד אוהבת נוף אורבני ושוקק ולכן ניו יורק מתאימה לי כמו כפפה ליד. 

מה את עושה בשבת בבוקר? שבת זה לגמרי זמן משפחה. בדרך כלל מתחילים את השבת בפעילויות בחוץ ומקנחים בארוחה טובה.

איזו מתנה תשמחי לקבל? מי שמכיר אותי יודע שאני הכי אוהבת כל מה שקשור בעיצוב (אופנה או לבית) וטיפוח… אבל האמת היא ששום מתנה אינה מובנת מאליה וזה תמיד מרגש לקבל.

 

לחנות התיקים של רוית הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין