המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

14 בספטמבר, 2014

סוד ההצלחה שלי: סטודיו מנדרינה

עובדת עם אש בחום של 1300 מעלות. רינה מסטודיו מנדרינה

קוראים לי רינה אפלבוים, יוצרת, מגדלת 4 ילדים ובעלת העסק סטודיו מנדרינה. אני נושמת וחולמת בצבעים.

סיימתי לימודי אנימציה בקמרה אובסקורה ומשם, לפני 10 שנים, התגלגלתי לתחום הזכוכית. התחלתי לייצר חרוזי זכוכית ומהם תכשיטים צבעוניים להנאתי ולעצמי. עם הזמן נשים רבות ביקשו שאמכור להן את התכשיטים וכך נולד הסטודיו שלי.

לפני שש שנים, בעקבות חלום ישן של בעלי, עברנו לרמת הגולן והעברתי את הסטודיו בכאב לב גדול מהמרכז לצפון. חברים ומשפחה חשבו שזו התאבדות מבחינת העסק אבל להפתעת כולם, הסטודיו גדל והתרחב דווקא במושב קטן במרכז הרמה. אין יום שאין מבקרים במקום וזה משמח מאוד!

גילתה את רמת הגולן. סטודיו מנדרינה

בסטודיו שלי שממוקם במושב נטור שבגולן אני עובדת עם אש בטמפרטורה של 1300 מעלות, עם שלל מוטות צבעוניים המגיעים מאיטליה.

אחד הדברים הכי חשובים אצלי בסטודיו הוא השירות. לפעמים יש לי הרגשה שאנחנו מורידות את הירח בשביל לקוחות שלחוצות על פריטים מהחנות עבור אירועים. כבר היו המון פעמים שבעלי נסע למרכז ולקח איתו הזמנות דחופות על מנת שיגיעו בזמן.

אני מקפידה לכתוב בבלוג באופן רציף ולקשר אותו לחנות במרמלדה. החנות הווירטואלית היא מבחינתי ממש כמו חלון הראווה של הסטודיו (שאותו אני מקפידה לעצב אחת לכמה חודשים). לכן אני מחליפה באנר לפי חגים, מסדרת את המוצרים לפי צבעים ועוד. אני מקפידה לייצר מוצרים מיוחדים לחגים – כפיות דבש / חנוכיות / מחזיקי נרות / כיסויי חלות שבת צבעוניים, והכל במראה הומוריסטי ומשמח.

אני אוהבת לפתוח את המייל בבוקר ולגלות שבוצעו קניות בלילה, זה תמיד משמח. 

מקפידה לייצר מוצרים מיוחדים לחגים. סטודיו מנדרינה

מאז ומעולם אהבתי חוסר סימטריה – למשל, אני מקפידה לגרוב לילדי כשהם קטנים גרביים שונות – אז מוצר הדגל שלי הוא עגילי חישוק לא זהים. בהתחלה אנשים בודקים שזו לא טעות ואז תמיד נרשמת התלהבות (כמובן שמי שבכל זאת קשה לו, יכול לרכוש גם זוגות זהים).

ההשראות מגיעות אלי ממקומות אקלקטיים- ביקור במשתלת פרחים, בחלונות הראווה המדהימים של אנתרפולוג’י או סתם במקלחת.

אני א-ו-ה-ב-ת שיתופי פעולה ומאוד מאמינה בהם. למשל, יצרנו אני ואדי כלאב את פרוייקט הסבתות המוצלח. אני בקשר יום יומי עם שתי מעצבות ואנחנו קבוצת ביקורת אחת לשנייה וזה נפלא. ממש עכשיו אני חולמת לעשות עבודת וידאו עם הזכוכית ומקווה בקרוב למצוא שותף לפרויקט.

לביקור בחנות של רינה במרמלדה מרקט הקליקו כאן

לביקור בעמוד הפינטרסט של מנדרינה, בואו לכאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין