המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

05 בדצמבר, 2017

סוד ההצלחה שלי: סטודיו מירללונה

מוצרי נייר – וגם קרמיקה. כרמל קושניר, מירללונה

שמי כרמל קושניר ואני הבעלים של סטודיו “מירללונה” למוצרים מעוצבים.

איך הכל התחיל? הסטודיו החל את דרכו בעיקר בתחום מוצרי הנייר, אבל היום הוא כולל גם קו של כלי קרמיקה בעבודת-יד, מצויירים ביד, שאני יוצרת בשיתוף-פעולה הדוק עם אמנית קרמיקה. הכלים נמכרים בחנויות מוזיאון וחנויות עיצוב וגם בחנותי שבמרמלדה מרקט.

מהם מקורות ההשראה שלך? חפצים יומיומיים שרואים עליהם את הידיים שהכינו אותם וגם את השנים שעברו עליהם. אני מושפעת מאד מהעיצוב והאמנות של יפן ושל הזן.

מה עשית לפני שהקמת את מירללונה? ואיך הכל נולד? לפני שהקמתי את הסטודיו, עסקתי שנים רבות בעיצוב גרפי ובאיור ואמנות, הן כשכירה והן כעצמאית. המותג שלי נולד כי הוא היה חלום ישן שלי מזה שנים רבות, ובנקודה מסויימת בזמן, סביב גיל 40, הרגשתי שזה הזמן הנכון בשבילו להיוולד.

אילו מותגים את אוהבת ומעריכה? המותגים שאני אוהבת ומעריכה הם כאלה שרואים עליהם שנעשו בתהליך של מבפנים החוצה, כלומר, שרואים עליהם את הדמיון, היצירתיות והתשוקה הרבה יותר מאשר את הרצון לקלוע לטעם של קהל כלשהו ולהימכר בכמויות.

 

דמיון, יצירתיות ותשוקה. מירללונה

ולכמה שאלות של השראה:

באילו אתרי אינטרנט את גולשת הכי הרבה? אינסטגרם, בשביל ההשראה; אתר שנקרא What Katie ate, שהוא בלוג  אוכל יפהפה, יצירתי ומעורר השראה של צלמת בשם קייטי; וגם באתר האינטרנט של הקמינו-דה-סנטיאגו, שהוא מסלול הליכה ארוך בצפון ספרד, שסיימתי ללכת בו לא מזמן ואני עדיין מכורה לו.

עם אילו יוצרים את חולמת לשתף פעולה? אני חולמת לשתף פעולה עם אמנים-מעצבים עכשוויים שעובדים בעץ, כי השילוב של נייר-קרמיקה-עץ מפעיל בי הרבה השראה יצירתית ומחשבות על מוצרים שמשלבים בהרמוניה בין כל החומרים הללו.

מה האימוג’י שנמצא אצלך בשימוש הכי נפוץ? האימוג’י שבו אני מרבה להשתמש הוא לב אדום פועם וגם סמיילי מחייך וקורץ…

מה הפריט הכי יקר שקנית לאחרונה? הפריט היקר ביותר שקניתי השנה הוא תרמיל הליכה משודרג ואיכותי, מתוצרת salewa האיטלקית, שאותו נשאתי על גבי בארבעים הימים של המסע הרגלי שלי על הקמינו דה סנטיאגו.

עם מי היית מתחלפת ליום אחד? ליום אחד הייתי שמחה להתחלף עם נערה בת עשרים, שחיה בקומונה היפית בסאן-פרנסיסקו של סוף שנות השישים.

מהי המנה שאת הכי אוהבת לבשל? מרק עדשים כתומות עם המון כוסברה וקארי.

מיהו/היא המעצב/ת האהוב/ה עליך בכל הזמנים? המאיירת היהודייה-אמריקאית (שבכלל נולדה בישראל) מאיירה קלמן. אני מאד אוהבת את צורת הביטוי שלה שמבוססת על רישום-איור בצבע, בשילוב טקסטים כתובים ביד, בסגנון יומן רשמים וחיים אישי.

לאיזה שיר את דבוקה עכשיו? אני דבוקה כרגע לביצוע התזמורתי-הימנוני של השיר הקלאסי-האלמותי A Whiter shade of pale, של להקת Procol Harum.

איזה ספר קראת לאחרונה? הספר האחרון שקראתי הוא “דור ה-Y, כאילו אין מחר” של זוג הסוציולוגים גליה ועוז אלמוג, שדנים ביתרונות והחסרונות ,והמאפיינים העצובים והשמחים של ילדי דור ה-Y.

קליק לחנות של כרמל, “מירללונה”

חפצים יומיומיים שרואים עליהם את הידיים שהכינו אותם. מירללונה

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין