המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

18 ביולי, 2018

סוד ההצלחה שלי: סטודיו לילו

“בתור אמא, אני מבינה מה אמהות מחפשות ואוהבות”. ליאת ספדי ופריטים של “סטודיו לילו

כמו שקורה לרבות בתחום העיצוב לילדים, גם ליאת ספדי מתל אביב התאהבה בתחום חדרי הילדים עם לידת הבת הראשונה. מאז עברו הרבה מים  (ומוצרים) בנהר, והיום היא מנהלת ביד רמה את סטודיו לילו, חנות לעיצוב חדרי ילדים במרמלדה מרקט. ביקשנו מליאת לענות על כמה שאלות, כדי שנכיר טוב יותר את האישה שמאחורי אחד המותגים הכי פאנקיים לילדים:

מה ההתמחות שלך?
אני מעצבת גרפית שנושמת ואוהבת עיצוב מאז ומתמיד. למעשה החיים שלי הובילו אותי לתחום אחר שהוא השיווק והפרסום, אבל לפני כמה שנים נושא העיצוב בער בי וידעתי שאני חייבת לעשות עם זה משהו, והמשהו הזה היה לפתח את נושא העיצוב עם השילוב של עולם הדיגיטל בו התמחיתי ולמדתי.

מהם מקורות ההשראה שלך?
מקורות ההשראה שלי הם כמובן מעיצוב. אני שואבת את ההשראה שלי מנופים ומטבע, ומשלבת אותם בעיצובים שלי. למשל, עיצבתי את החדר של הבת שלי עם המון אלמנטים של טבע וחיות. פנדה למשל, שאני מאוד אוהבת. כוכבים גם כן זו אהבה גדולה, וכך למעשה התחלתי לעצב חדרי ילדים, תעודות לידה פוסטרים שישדרגו את החדר. בתור אמא, אני מבינה מה אמהות מחפשות ואוהבות, לכן אני מספקת את הצורך הזה שקיים בכל אחת ועוזרת להן להגיע לעיצוב בהתאמה אישית והכל תוף כדי סבלנות, הבנה ואהבה.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך?
אז הכל בעצם התחיל כשנכנסתי להריון עם הבת הראשונה שלי. עבדתי במשרד פרסום ושיווק דיגיטלי, ובצמוד למחלקת העיצוב, שלשם הבנתי שאני שייכת. אמרתי לעצמי שאחרי הלידה בזה אעסוק ואכן כך היה. התחלתי את לימודיי תוך כדי חופשת הלידה כאמא במשרה מלאה. היה לי כל כך כיף, זה היה טבעי מאוד ולא הרגיש מאומץ או קשה. המותג סטודיו לילו בעצם החל כסטודיו לעיצוב גרפי העונה על צרכים נוספים וביניהם עיצוב חדרים וחללים שונים. כמובן שאני עושה גם כרטיסי ביקור, לוגואים, עיצוב אתרים ועוד.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה?
כשהפכתי לאמא, נחשפתי פתאום לעולם שלם של מותגי ילדים. המותג שאני מאוד אוהבת ומעריכה את הסיפור מאחורי זה “מיננה”. אני מאוד מעריכה את העובדה שאימהות יום אחד קמות עם רעיון ומיישמות אותו.

“יש לי אמונה שלמה במה שאני עושה ואוהבת את זה יותר מכל”. סט של שלוש תמונות מהחנות “סטודיו לילו

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך?
אז מי שיודע, כאשר מקימים עסק עצמאי זה אף פעם לא קל. יש המון בירוקרטיה וטפסים ועבודה שחורה וקשה. אך לבסוף, כאשר בוחרים במשהו שאוהבים לעשות השמיים הם הגבול. לכן, גם אם הדרך הייתה קשה בהקמת המותג והתפתחותו, יש לי אמונה שלמה במה שאני עושה ואוהבת את זה יותר מכל. אם לא זה, לא הייתי נלחמת עליו כך.

ומה הכי קשה?
בכנות ועם יד על הלב, הקושי שלי ושל הרבה עסקים קטנים ומתחילים הוא עניין השיווק והפרסום אל מול חברות הענק והפרסום המאסיבי שלהם. כמי שרוצה להצליח בעולם הזה, צריך לדחוף כל הזמן קדימה והרבה. אז גם שיש מוזה, לעיתים זה לא מספיק, ומה שצריך זה שיווק נכון וחזק.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך?
לא לוותר על החלום. מי שמוותר ולא מנסה לא ידע. צריך להילחם בכל תחום. עופו על החלומות שלכם. חיים רק פעם אחת.

מה הספר האחרון שקראת?
אני לא קוראת הרבה ספרים, אלא קוראת יותר מאמרים וכתבות. אך, הספר האחרון שקראתי היה רק הפחד מת מאת בארי לונג. ממליצה בחום.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון?
הייתי הולכת להיות קואצ’רית.

לחנות המהממת של ליאת במרמלדה מרקט תנו קליק

“מי שרוצה להצליח בעולם הזה, צריך לדחוף כל הזמן קדימה והרבה”. סטודיו לילו

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין