המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

02 בינואר, 2014

סוד ההצלחה שלי: נפתול

השתעשעה עם פיג’מות. אליאן בסטודיו. למטה: שלושה פריטים מהחנות במרקט

קוראים לי נתלי אליאן ואני מעצבת אופנה. גדלתי בבית שנשם אופנה. יש לי שלוש אחיות, וכדי לבלוט בבית הייתי מתלבשת בצורה ייחודית, תפרתי לעצמי את הבגדים ושם הבנתי שאני כנראה צריכה להפוך את זה למקצוע.

עניין המכירה תמיד היה עניין בעייתי מעט. להפוך פתאום את הבגדים שאני מייצרת כתחביב לעסק זה עניין קצת גדול, שלא לומר מלחיץ, עד היום למעשה. אחרי שנים בהן טיילתי ביפן, מקסיקו וארצות הברית והייתי זקוקה לכסף, התחלתי לתקן בגדים למטיילים, ולאט לאט גם קניתי בדים ויצרתי חצאיות מעטפת למטיילות. בלוס אנג’לס התחלתי קצת לעבוד בתעשייה ומאוחר יותר יצרתי שם ליין פיג’מות משלי. 

משקיעה בדוגמנית שתחזיק את הבגדים הכי טוב שאפשר. נפתול

בעבודה על החנות במרקט אני משקיעה את רוב הזמן במיוחד בצילומי הפריטים שלי ובדוגמנית שתחזיק את הבגדים הכי טוב שאפשר. צילומים זה הכלי הטוב ביותר להצגת דגמים של מעצב/ת לדעתי. בנוסף אני משתדלת כל הזמן לעדכן את החנות ולהעלות מוצרים חדשים וכמובן לתת את השירות לקוחות הטוב ביותר שאני יכולה להציע.

היוצרים האהובים עלי באופנה הם קנזו. אני מאוד אוהבת אמנות רחוב (Street Art).

מרגישה שהלקוחה אונליין יותר סבלנית ונעימה. אליאן

המחשבה שלי כאדם לובש

אני עובדת ויוצרת בסטודיו שלי ברחוב לבונטין בתל אביב. אני מרגישה שהלקוחה אונליין יותר סבלנית ונעימה, יש יותר פנאי לנהל דו שיח בהתכתבות. החסרונות הם כמובן שקשה ללקוחה לדעת כיצד הבגד ישב עליה, כי היא יכולה להתרשם רק מתמונה ולא במציאות. כמובן שגם המחיר משחק תפקיד, לקוחה לרוב לא תשקיע סכום גבוה בבגד שהיא לא מדדה לפני (זו בעיקר בעיה עבור הלקוחה הישראלית, פחות עבור לקוחות בחו”ל).

מוצר הדגל שלי ברשת הוא ללא ספק הסוודרים. בחנויות המוצר הנמכר ביותר הוא דווקא מכנסיים כיוון שיש אפשרות ללקוחה למדוד ולהתרשם. הצלחת הפריטים הללו נובעת לדעתי מתוך המחשבה שלי כאדם לובש, עוד לפני שאני מעצבת – אילו פריטים יהיה לי הכי כיף ללבוש, מה יהיה הכי נח ומחמיא.

 

לביקור בחנות של נתלי הקליקו כאן 

לביקור בלוח האורח של נתלי בפינטרסט של מרמלדה מרקט הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין