המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

14 בנובמבר, 2017

סוד ההצלחה שלי: נוניטה – עיצובים לתינוקות וילדים

עבדתי וטיפלתי בתינוקות בבקרים ובערב הייתי תופרת מוצרים. Nunita עיצובים לתינוקות וילדים 

לא בכל יום נתקלים בעסק שמייצר את כל הסחורה שלו במו ידיו. כזו היא החנות “נוניטה” במרמלדה מרקט, בהגותה והנהגתה של נופר אמיתי, אשת קבע לשעבר שלא מפסיקה להמציא ולייצר מוצרים רכים ומחממים לתינוקות (וגם לילדים). מאיפה מגיע החיבור? מאיפה התשוקה? איך הכל התחיל ומה האתגרים הכי גדולים? טייק א לוק:

מה ההתמחות שלך? שילוב של עולם ילדים ותינוקות קסום ועיצוב מוצרים שימושיים, מפנקים ומעוצבים לקטנטנים. אני יוצרת ומעצבת את כל המוצרים בעצמי בסטודיו קטן שנמצא בביתי. מוצרים ייחודים שלרוב לא חוזרים על עצמם.

מהם מקורות ההשראה שלך? אחיינים שלי בעיקר. אני דודה מסורה מרגע לידתם, כל ביקור אצלם מעלה לי רעיון חדש. בנוסף אוהבת להסתובב ולקנות בחנויות ובסמטאות הבדים ובחנויות יצירה, נהנת מהצבעים והמרקמים הממלאים אותי בהשראה ורעיונות יצירתיים.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? מאז ומתמיד עסקתי ביצירה ואומנות, לצד טיפול בתינוקות וילדים. יום אחד החלטתי להתפטר משירות קבע בתחום הבטחון כדי להגשים חלום. למדתי אומנות בשנקר ולאחר שנה אחיינית שלי נולדה, משם הכל השתנה. היה בי דחף לא מוסבר לעצב לתינוקות! התחלתי לברר, לטייל בירידים ודוכנים, להיכנס יותר לעולם הילדים והטקסטיל. ואז קיבלתי מתנה ליום הולדתי – מכונת תפירה – ואיתה תפרתי חלום. התחלתי לנסות ולהתנסות סקיצות, בדים, חוטים ולאט לאט התחילו להיוולד להם מוצרים קסומים. עשיתי סקר בין אמהות מה הן צריכות? מה אוהבות? עבדתי וטיפלתי בתינוקות בבקרים ובערב הייתי תופרת מוצרים. ברגע שהבית התמלא כולו החלטתי שזה הזמן פשוט להתחיל למכור. את השם נוניטה בחרתי מכינוי שיום אחד ניתן לי והוא הרגיש לי הכי מתאים ונכון לייצג את המותג שלי.

ברגע שהבית התמלא כולו החלטתי שזה הזמן פשוט להתחיל למכור. מארז ליולדת של Nunita עיצובים לתינוקות וילדים 

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? הרעיונות, ההשראה והכנת המוצרים. אני מסתובבת תמיד עם פנקס כי לפעמים סתם ככה במהלך יום עולים לי רעיונות חדשים. אני נהנת מכל מהלך הכנת המוצר משלב הסקיצה ועד שלב ההכנה הסופית.

ומה הכי קשה? שיווק ופרסום. ללא ספק זו עבודה בפני עצמה והוצאה כספית לא קלה. ההתעסקות בזה שואבת ממני את הזמן ליצירה, אבל מה נעשה? אין ברירה. אם רוצים להתרחב חייבים לפרסם.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? ללכת אחרי הלב והיצירה, ליצור ללא סוף לפתח תמיד מוצרים חדשים ומעניינים. והעסק שלי די צעיר בעצמו כך שגם אני לומדת מהתהליך.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? שום דבר אחר. הגעתי סוף סוף לנקודה מאושרת ומכאן אני רק מתכננת לפתח ולהתפתח.

לחנות של נופר, Nunita עיצובים לתינוקות וילדים, תנו קליק כאן

מתיקות שאין כדוגמתה. משטח החתלה נייד של Nunita עיצובים לתינוקות וילדים 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין