המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

17 בספטמבר, 2014

סוד ההצלחה שלי: מירילופ

מאוד נהנית כשלקוחה כותבת או מתקשרת ואומרת שיצא בדיוק כמו שהיא רצתה ודמיינה. מירי והסרוגים, מירילופ

שמי מירי, אמא לארבעה ילדים מקסימים: סתיו (22), דולב (21), רומי (15) ושירה (7), נשואה לצחי וגרה בירושלים.

אחרי שנים רבות החלטתי לעזוב את מקום העבודה ולנסות לעסוק ולהתפרנס מיצירה. הגעתי אל עולם הסריגה ממש במקרה. ראיתי שטיח סרוג מחוטי טריקו והתאהבתי. התחלתי לסרוג וקיבלתי פידבקים חיוביים על שטיחים וסלסילות שסרגתי, ונתתי מתנות. ההחלטה למכור הגיעה דווקא מבעלי, שהתלהב מהמוצרים ומאוד האמין שאני אצליח, והוא זה שדחף. בדיוק בימים ההם פתחו את מרמלדה מרקט ואני הצטרפתי ממש מההתחלה.

עובדת בזמן שלי

בכל יום אני מקפידה לקדם שני מוצרים מהחנות, בכל יום שניים אחרים, ומחכה לפחות כמה שעות בין קידום מוצר למוצר על מנת שתהיה חשיפה לחנות לאורך כל היום; בודקת שהחנות מסודרת כאילו הייתה חנות פיזית; משקיעה בתיוג נכון של המוצרים; ולכל פריט יש לפחות 3 צילומים.

אופי המוצרים שלי מתאים מאוד לחנות וירטואלית. אנשים אוהבים לבחור את המוצרים שלהם שיתאימו למקום שהם רוצים ואני אוהבת מאוד את העובדה שהחנות וירטואלית, אני מטפלת בה בזמן שלי ויש לי יותר זמן ליצור.

החיסרון היחידי הוא שיש לקוחות שקשה להם לבחור מוצר מבלי “למשש” אותו והם בעצם צריכים לסמוך עלי שייצא בדיוק כמו שהם אוהבים. אני מאוד נהנית כשלקוחה כותבת או מתקשרת ואומרת שיצא בדיוק כמו שהיא רצתה ודמיינה.

המכשול הכי גדול שהתגברתי עליו בעבודה במרקט הוא הצילום – מכיוון שאני לא יכולה לקרוא לצלם מקצועי בכל פעם שאני מסיימת מוצר חדש החלטתי לקחת קורס של צילום מקצועי לבעלי חנויות. רכשתי גם מצלמה מקצועית, ולאט לאט אני מרגישה שיש שיפור בצילומים.

“מכיוון שאני לא יכולה לקרוא לצלם מקצועי בכל פעם שאני מסיימת מוצר חדש החלטתי לקחת קורס של צילום מקצועי”. מירילופ

השראה ושות’

הפריטים הכי נמכרים שלי הם שטיחים סרוגים, יש המון שטיחים בגדלים ובצבעים שונים. לקוחות מזמינים שטיחים ואני מקבלת הנחיות לגבי צבע וגודל, אבל יש גם לקוחות שנותנים לי חופש פעולה.

מקורות ההשראה שלי רבים ומגוונים, החל בטבע ובנוף הנשקף מביתי, טיולים, טקסטיל ועד לפינטרסט, מקור ההשראה הענק.

אני נוהגת ליצור בעיקר בבית, בגינה, בסלון וגם בטיולים תמיד תמצאו אותי עם מסרגה וחוטים. אני סורגת כל יום לפחות חמש שעות.

ליפול על גן עדן. הפופים של מירילופ

חלומות קטנים גדולים

הייתי שמחה מאוד לפתוח חנות במקום קסום כמו רחוב עמק רפאים במושבה הגרמנית בירושלים, מקום בו גדלתי. אני מאמינה בעצמי ובטוחה שיום אחד זה יקרה.

אם הייתי יכולה לחזור בזמן, הייתי לומדת שיווק או לוקחת מישהו מקצועי שייתן את הפוש הראשון. עד כה הסתדרתי לגמרי בעצמי אבל זה לקח לי הרבה זמן וגזל שעות רבות ויקרות.

בואו לבקר בחנות של מירי, “מירילופ”

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין