המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

15 במרץ, 2018

סוד ההצלחה שלי: ליאב ג’ודיס

מהנדס, טייס ויוצר מהווים שילוב מושלם של האהבות הגדולות שלי. ליאב ג’ודיס בפעולה, L.J Airbrush Art

מהי ההתמחות שלך? אומנות באיירבראש (מברשת אוויר) במגוון תחומים. בגדול, אני מצייר על כל מה שאני יכול לצייר עליו – שעוני קיר, מגנטים, שלטי עץ, מסגרות מוארות וכמובן תמונות וציורים.

מהם מקורות ההשראה שלך? עולם התעופה, טבע ובעלי חיים. כטייס אזרחי, אני זוכה להסתכל מלמעלה על נופים, על שקיעות ועל השמיים. עולם התעופה תמיד סיקרן אותי ובכלל, כל מה שנמצא “למעלה” מאיתנו. לכן בחלק נכבד מהיצירות שלי תוכלו למצוא כוכבים. כאוהב בעלי חיים, אני נהנה לצייר בעלי חיים ולשלב אותם בעבודותיי.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? הכל התחיל לפני כ-10 שנים, כשהתחלתי לבנות ולהתמקצע בבניית דגמי מטוסים (אלא מה). חלק מתהליך הבנייה הוא צביעה באיירבראש. היתרון המובהק באיירבראש הוא איכות הגימור לעומת צביעה במכחול למשל. לאחר שנים של התמקצעות בצביעה באיירבראש, התחלתי לחשוב על אפיקים חדשים בהם אני יכול לשלב את הכלי הנפלא הזה. התחלתי לקנות קנבסים, ופשוט לצייר מה שעולה על רוחי. בהמשך הוספתי לטווח היצירות גם שעונים, מגנטים, מחזיקי מפתחות, תמונות מוארות מעוצבות והיד עוד נטויה.

האויב הכי גדול של אנשים הוא דחייה של דברים. L.J Airbrush Art

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג? הרעיונות. אני נוהג לומר שהיחס בין הרעיונות שעולים לי לראש וקצב הוצאתם לפועל הוא 1:2. זאת אומרת שעל כל רעיון אחד שאני מבצע עולים לי 2 חדשים לראש ובעצם אינני מספיק ליצור את כל מה שהייתי רוצה. לכן רעיונות אף פעם לא חסרים לי, אלא רק הזמן לבצעם.

ומה הכי קשה? הקבלה שדברים לא תמיד מתקדמים וזזים מהר כפי שציפית ותכננת. הרבה פעמים ניתן לחזות בראש מוצר מסוים שאתה בטוח שיהיה הדבר הבא, והוא אינו כזה. וזה בסדר גמור, צריך להסיק את המסקנות ולהמשיך הלאה למוצר הבא. 

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? אם יש רעיון לעסק/ליזמות – לא לחכות. האויב הכי גדול של אנשים הוא דחייה של דברים. אם חדוות היצירה נמצאת בראש מעייניך והקמת עסק הוא מה שחלמת – חשוב להתחיל לעבוד על זה, גם אם בשלבים קטנים. לשבת, לתכנן את המהלכים ולבצע. בסוף זה משתלם.

איזה מותגים אתה אוהב ומעריך? אין לי משהו ספציפי שאני יכול להצביע עליו אבל בעיקרון כאשר אני נתקל בפריט/מוצר שמשלב בתוכו יצירתיות, מקוריות והכי חשוב ייחודיות – זה מספיק בשבילי להתלהב ולומר “וואו”. זה יכול להיות פריט במקס-סטוק, או פריט באינטרנט. 

מה הספר האחרון שקראת? “100 דלתות” מאת דב מורן. ספר חובה לכל עסק מתחיל. 

איזה קריירה אחרת היית לוקח בחשבון? לא הייתי משנה דבר. אני מאמין גדול שאדם צריך להתפתח לכל מיני כיוונים ואם יש ביכולתו וברצונו – לעסוק בדברים במקביל. לגביי, מהנדס, טייס ויוצר מהווים שילוב מושלם של האהבות הגדולות שלי.

לקפיצה לחנות של ליאב, תנו קליק כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין