המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

03 באוגוסט, 2015

סוד ההצלחה שלי: יהודית וכסלר

“הצבעים יקרים מאוד והצבעוניות שלהם נדירה”. יהודית וכסלר ושלוש קעריות מהחנות שלה

שמי יהודית וכסלר מנווה דניאל, נשואה בשמחה להלל ואמא לחמש בנות מקסימות. לפני כ-20 שנה רציתי ללמוד ריפוי באומנות, לשם כך למדתי ייעוץ בבר אילן והתחלתי לצבור שעות אומנות במוזיאון ישראל שם למדתי ציור, פיסול, רישום ובסוף קדרות. התאהבתי בתחום ואחרי 4 שנים במוזיאון עברתי ללמוד אצל עדינה סולמונוביץ בעין כרם.

כעבור שנתיים קניתי תנור והשאר היסטוריה.

אני עובדת בבית. יש לנו סטודיו גדול שם אני יוצרת ומעבירה סדנאות.

אני משקיעה המון בחומרי הגלם. החומרים (החימר, הצבעים והגלזורה) מגיעים מאיטליה דרך חברת קרמיקון. החומרים באיכות מעולה ובעלי תו תקן אירופאי. הצבעים יקרים מאוד והצבעוניות שלהם נדירה.

מרוב יישורים, העוגה הפכה לסרגל. מוצר הדגל של יהודית וכסלר

רק מיישרת

מקורות ההשראה שלי הם החיים עצמם, המשפחה ולוח השנה. אוהבת צבעים ניגודיים שבסוף משלימים. רעיונות לכיתובים אני מקבלת מכל מיני כיוונים: ממשפחה, קולגות במכירות, לקוחות ועוד.  

אני מאוד אוהבת טקסטיל, מוצרים שימושיים עם טוויסט, דברים מקסימים למטבח, נעליים (בעיקר של אדי כלאב), בגדים (בעיקר של קדם ששון), תיקים, משקפי שמש. כל מיני מותגים, העיקר שיהיו יפים. מבין מוכרי מרמלדה מרקט, הייתי שמחה לשתף פעולה עם גידי קלמן. עובד מדהים בעץ.

ששש… אמא יוצרת. יהודית בפעולה בסטודיו

יהודית וכסלר בגוגל

בעבודה במרמלדה מרקט אנחנו משתדלים לתייג נכון, כך שגם אם כותבים יהודית וכסלר בגוגל, החנות במרמלדה מרקט עולה. אני חושבת שבעבודה בכלל ובמרקט בפרט חשוב להתייחס אל כל כלי ככרטיס הביקור שלך שיביא לך לקוחות נוספים.

האתגר הגדול בעבודה במרמלדה מרקט הוא לשלוח מוצר שהלקוחות לא באמת ראו בעין ותמיד יש חשש שמי שקנה יתאכזב. אבל היתרונות הם החשיפה הגדולה וכן האפשרות לשלוח לאתר בכל זמן ושעה את כל מי ששואל ומתעניין. החנות האינטרנטית היא ערוץ מכירות נוסף עבורי. אני גם חושבת שבעקבות החשיפה הגדולה באתר, קונים יותר בחנויות הרגילות. 

 

לחנות המשגעת של יהודית במרמלדה מרקט הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין