המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

30 במרץ, 2014

סוד ההצלחה שלי – דפנה אוריה

היצירה בטין היא עתיקת יומין. דפנה אוריה ומוצר הדגל שלה. למטה: בסטודיו

שמי דפנה אוריה ואני מעצבת מוצרים וחפצים בחומר. את יצר היצירה אני נושאת בתוכי מאז היותי. את היצירה בטין גיליתי בשנת 2000 ומצאתי עולם קסום ומופלא בו החומר הרך, הגמיש והמתמסר מקבל צורתו במגע ידי כגוף בעל נוכחות תלת מימדית במרחב. גם אל צלחת, כוס או פרפר קטן אני מתייחסת כגוף במרחב, מנסה לפענח בתלת מימד את סוד הקומפוזיציה.

עבודתי ועיתותי מתחלקים בין היצירה והעבודה בחומר – הקרמיקה, לבין הרצאות בהיסטוריה – עבודת הרוח.  

אל עבודת היצירה שלי אני מתייחסת כאל פעולה רוחנית בה כל כלי, כל מוצר, הוא יצירה שתחילתה רעיון בו מוטבע הרוח בחומר. בתהליך העבודה בחומר אני חשה נסחפת להרפתקה מדהימה, סוערת, פראית ומלאת הפתעות, כשלבסוף נחשף החתום באש. לא בכדי היצירה בטין הינה עתיקת יומין בתולדות חיי האדם, והגילוי כי הטין הינו חומר המתחרס באש נחשב כאחת ההמצאות הטכנולוגיות הראשונות ממש. 

מנסה לפענח את סוד הקומפוזיציה. דפנה אוריה

מרמלדה מרקט הינה תגלית נפלאה עבורי, המאפשרת קשר בלתי אמצעי עם הלקוח הסופי ומרחיבה מאוד את קשת הקונים. אני משתדלת מאוד להעביר בתמונה ובמלל מקסימום אינפורמציה על המוצר המוצג ומשקיעה בזאת תשומת לב רבה. נכון לעכשיו אינני רואה חסרונות, רק מייחלת לפריחה ושיגשוג בכיוון זה.

אני חשה שכל מחר הוא טוב מאתמול. אינני נוסטלגית ואני מתענגת על כל יצירה, ידע, וחידוש טכנולוגי. מצרה שאינני מסוגלת להכיל ו/או לנצל בצורה מיטבית את כל חידושי הטכנולוגיה, שבדרך כלל עולים יתרונותיהם אלפי מונים על חסרונותיהם.

את חנות הדגל שלי הייתי פותחת בג’יהנגיר או גאלאטה באיסטנבול. לא הייתי שם, אבל בחלומותי חווית קניות/מכירות בשוק/מרכז אוריינטלי היא כמיהה הצרובה אצלי עמוק, בשל העובדה ששוק אוריינטלי מפעיל את כל החושים בעוצמה: צבעוניות, המולה, ריחות ועושר צורני צפוף ורוחש.

מוצר הדגל שלי הוא צלחת הגשה אותה אני משתדלת לעצב בווריאציות שונות וכמובן באדום לגווניו. הצלחת לא הבליחה לפתע אלא בתהליך ארוך של עשייה, השתנות והתפתחות שעדין לא תם.

מקורות השראתי הם יפי הבריאה, הצבעים העזים, הרווים בארצנו שטופת השמש וירושלים, עיר הולדתי.

היוצרים האהובים עלי הם הירונימוס בוש, צייר פלמי בן המאה ה-15-16, שהצבעוניות, הדמיון והעושר הצורני והצבעוני בציוריו מפתיעים אותי כל פעם מחדש, ואנטוניו גאודי, אדריכל קטלני, שיצר סגנון ייחודי הנקרא על שמו. בנייניו, למרות העושר הצורני המורכב והסבוך, מאופיינים בהרמוניה מרתקת ומושלמת.

לביקור בחנות של דפנה אוריה בואו לכאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין