המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

09 בנובמבר, 2015

סוד ההצלחה שלי: גריי עיצובים בבטון


“הצבע האפור משתלב נהדר בכל סגנון עיצובי והטקסטורה של החומר נהדרת”. טל ראובן, גריי עיצובים בבטון

רוצים להצטרף לקניון האינטרנטי הגדול בישראל? לפתיחת חנות משלכם במרמלדה מרקט, בואו בואו >>

אני טל ראובן, בת 34, אמא ל-3, יוצרת ומעצבת בבטון ובעלת המותג – גריי עיצובים בבטון. לפני כ-4 שנים, אחת הבחירות העיצוביות שעשינו בעלי ואני כשבנינו את ביתנו בעין ורד היא רצפת בטון מוחלק בכל הבית, ופשוט התאהבתי בבטון! החומר ידידותי, הצבע האפור משתלב נהדר בכל סגנון עיצובי והטקסטורה של החומר נהדרת. מאז התמחיתי בבטון, פיתחתי ועיצבתי ליין של פריטי עיצוב ייחודיים ומקוריים על טהרת הבטון הטבעי ולבסוף פתחתי עמוד עסקי בפייס וחנות במרמלדה מרקט. אני משתמשת בתערובת בטון ייחודית אליה הגעתי אחרי שנים של מחקר ופיתוח. את שאר חומרי הגלם שלי אני מוצאת בחנויות לחומרי בניין, חנויות יצירה וכלים חד פעמיים ומחסני עצים.

אחד המוצרים הראשונים שיצרתי היה משקולת 5 ק”ג כמו של פעם, מבטון. המשקולת קיבלה טאץ’ עכשווי עם קריצה אל העבר וגם פרקטי, היא משמשת כמעצור לדלתות חיצוניות ופנימיות. ההשראה הגיעה מהמשקולות של פעם ששימשו את המוכרים בשוק לשקילת הפירות והירקות.

“מקפידה להוציא את המשלוחים כמה שיותר מהר כי אני יודעת כמה הלקוח מחכה לקבל את המוצר לאחר שרכש אותו”. גריי עיצובים בבטון

בעבודה שלי במרקט אני שמה דגש על תמונות, תמונות ותמונות. חשוב לי מאוד לתת כמה שיותר תמונות מזוויות שונות, תמונות איכותיות וגם תמונות אווירה של המוצרים כך שהלקוח יוכל לקבל רעיונות איפה ניתן לשלב את הפריטים בבית. מכיוון שהחנות היא וירטואלית ולא פיזית תיאור המוצר אף הוא מאוד חשוב, ובייחוד מידות ומשקל, כך שהלקוח יוכל ממש להרגיש את המוצר. חשוב לי שהלקוח יידע שמוצר נארז בקפידה כך שיגיע אליו בשלמות. אני גם מקפידה להוציא את המשלוחים כמה שיותר מהר כי אני יודעת כמה הלקוח מחכה לקבל את המוצר לאחר שרכש אותו.

בתחילה חששתי שהחנות שלי תיעלם בין מגוון החנויות במרקט (אגב, החנות האהובה עלי במרקט היא זו של מעצבת התכשיטים הדס שחם, יוצרת תכשיטים ייחודים מבטון כסף וזהב), אבל היות שהמוצרים שלי מאוד ייחודים ומקוריים זכיתי לקידום וחשיפה מדהימה ממרמלדה, הקפדתי גם לעשות את הפעולות הנכונות לפי ההמלצות בבלוג “למוכרים בלבד” וזה פשוט עובד!

“בכל רגע, נכנסות לי הזמנות מהמרקט גם בשעות הקטנות של הלילה”. גריי עיצובים בבטון

אני אוהבת את הקלות הזמינות והנגישות של המוצרים במרמלדה מרקט לכל אחד בכל מקום בארץ ובכל רגע, נכנסות לי הזמנות מהמרקט גם בשעות הקטנות של הלילה וזה כיף להתעורר בבוקר ולגלות אותן. גם מבחינת תפעול החנות, אני יכולה לעדכן ולעלות מוצרים חדשים גם ב-12 בלילה וגם במהלך חופשה בחו”ל מהנייד. המערכת מאוד נוחה וידידותית למשתמש והכל בשליטה מלאה שלי. החיסרון מבחינתי הוא שאני לא פוגשת את הלקוחות במהלך תהליך הקנייה שלהם, ולכן חשוב לי מאוד ליצור קשר עם הלקוח ולעדכן אותו שהמוצרים בדרך אליו ולהמשיך להיות איתו בקשר עד שהוא מקבל את המוצר, לשמוע שהוא מרוצה. חשוב לי מאוד לקבל פידבק מהלקוח ושהלקוח יידע שיש מענה אפילו שרכש אונליין.

אוהבים בטון? בואו לחנות של טל במרמלדה מרקט ותצאו מרוצים

רוצים להצטרף לקניון האינטרנטי הגדול בישראל? לפתיחת חנות משלכם במרמלדה מרקט, בואו בואו >>

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין