המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

22 בפברואר, 2015

סוד ההצלחה שלי: גאולה פלסר

עובדת עם חימר מיוחד שבו גרוסה אבן בזלת. הקערות והסטודיו של גאולה – חומר ביד יוצר

נעים מאוד!

שמי גאולה פלסר. אני בת 31 ואמא ל-3 ילדים מתוקים, שהם השראה בפני עצמה, גרה במושב אבני איתן בגולן ויוצרת בסטודיו לקרמיקה שקיים כבר 7 שנים. הסטודיו הקטן שלי טובל בירוק ונמצא מרחק הליכה מהצוק של נחל אל על. בסטודיו יש חדר עבודה שם אני יוצרת בעבודת יד ואבניים ובנוסף יש אגף לגלריה, שם מוצגות העבודות למכירה.

גדלתי במושב נצר חזני, קרוב לים. רוב הילדות היתה משחקים קסומים בחול ואדמה. בחימר לא נגעתי בחיי אבל תמיד סיקרן אותי, אז בבוא העת נרשמתי ללימודים במחלקה לעיצוב קרמי בבצלאל. עברתי 4 שנים מרתקות ומאתגרות שעזרו לי מאוד לפתח ולדייק את השפה האמנותית והעיצובית שלי, ואפילו סיימתי בהצטיינות.

כבר בלימודים בבצלאל, לאור ההתעניינות והביקוש, קיימתי מכירות, ואחרי הטיול במזרח פתחתי סטודיו ירושלמי קסום בשכונת בקעה. עם המעבר לגולן הסטודיו גדל ואני מוכרת גם דרך מרמלדה מרקט.

אני עובדת עם חימר מיוחד שבו גרוסה אבן בזלת, שיוצרת מרקם טבעי ומחוספס ומקנה לכלי אופי געשי ומאפשרת ללקוח להכניס את הטבע הביתה. בנוסף אני משתמשת בגלזורות מיוחדות שאני מכינה. הן מבליטות ומדגישות את התחרה על הכלי כמעט באופן מוחשי.

מוצר הדגל שלי הוא קערת סדר תחרה חגיגית ומרשימה, מעוטרת בתחרת “סבתא מרים”. אני עובדת עם מפות קרושה ותחרות שעברו במשפחה. כל תחרה מזכירה לי דמות נשית אחרת. כל תחרה והיופי שלה, כל סבתא והאופי שלה. הקערה הזו מיוחדת ומאפיינת את אמא שלי – מרים ז”ל, עם הלב הפתוח, השמחה, החום והאהבה באירוח בשולחן החג.

עובדת עם מפות קרושה ותחרות שעברו במשפחה. מוצר הדגל של גאולה – חומר ביד יוצר

העבודה על החנות במרמלדה מרקט

הדבר החשוב לי ביותר בפרסום ובשיווק דרך מרמלדה מרקט הוא להצליח לחבר בין המוצרים שלי לחווייה האישית, למקום שלי. אני משקיעה בעיקר בלתת ללקוח להרגיש אותי ואת תהליך היצירה דרך המדיה. איכות תמונה, מלל, תיוגים רלוונטים לקהל יעד ולמוצר.

אני אוהבת את הזמינות של המוצרים ללקוחות על אף המרחק הפיזי, זה יתרון אדיר. החסרון הוא חוסר ההיכרות האישית עם הלקוח – ולכן אני תמיד מזמינה לבקר בסטודיו כשעולים צפונה. אני מאוד אוהבת שלקוחות ממרמלדה מגיעים ואנחנו רוקמים ומתכננים ביחד את המוצר שעליו הם חולמים: כיור, גוף תאורה, סט צלחות וכו’.

היצירה השוטפת ממלאת את רוב זמני כך שהיה לי קשה למצוא פנאי לצלם, לכתוב, להעלות ולתייג מוצרים למרמלדה מרקט. בגלל החשיבות הרבה של הדברים, למדתי לפנות לזה זמן וסבלנות. הבנתי זה חשוב לעסק לא פחות מהיצירה!

אוהבת את הזמינות של המוצרים ללקוחות על אף המרחק הפיזי. גאולה – חומר ביד יוצר

בימים אלה אני מפתחת קולקציית בוטיק של תכשיטים בשילוב של קרמיקה וזהב. הייתי שמחה לעבוד בשיתוף פעולה עם צורפים מרתקים כמו Junam.

אם הייתי יכולה לחזור בזמן, הייתי נותנת לעצמי את העצה לא למכור עבודות מבצלאל. לצערי הרב מכרתי עבודות  נדירות שיצרתי בבצלאל. עבודות שמאפיינות את התהליך שעברתי שם, והיום אני מתגעגעת אליהם. לפחות יש תמונות!.

 

לחנות המקסימה של גאולה במרמלדה מרקט הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין