המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

28 בינואר, 2013

נעים להכיר: קוד קופון

גשם של קופונים

לאחרונה השקנו פיצ’ר חדש שיסייע לשווק ולקדם את חנות האונליין שלכם ושמו בישראל – הקופון. הנה תשובות למספר שאלות נפוצות בנושא:

אז מה זה קופון בעצם?

הקופון מאפשר לכם לצ’פר את הלקוחות והחברים שלכם במשלוח חינם, או בהנחה על כל רכישה בחנות. 

איך ליצור קופון חדש לחנות? הקליקו כאן לצפייה בהדרכת וידאו

היכנסו ל”חנות שלי” ומשם ל”קידום החנות” – בחרו בלשונית “קופונים” – צור קופון חדש. בשלב זה עליכם לבחור קוד קופון, שיכול להכיל מספרים, או אותיות, העיקר שיהיה יותר מחמישה תווים ופחות מעשרים. את הקוד הזה תוכלו להעביר ללקוחות שלנו והם יוכלו להזינו במעמד הרכישה ולקבל אחוז הנחה או משלוח חינם. תלוי איך החלטתם לצ’פר אותם.
קוד הקופון הינו ייחודי ולא ניתן לייצר קופון אחר עם אותו קוד.

איך הקופון עוזר לכם לשווק את החנות?

הקופון הוא כלי לשיווק החנות שלכם בקרב הלקוחות הקיימים וכלי לגיוס לקוחות חדשים. עם הקוד תוכלו לקדם מבצעים מיוחדים לחברים שלכם בפייסבוק, להוציא דיוור מיוחד על מבצע לכל הלקוחות שרכשו מכם בעבר ואפילו להנפיק קופון מיוחד כשאתם משתתפים בסיילים גדולים במרקט או סתם כשאתם מרגישים נדיבים. הכי טוב לייצר קוד שעובר בתפוצה ויראלית ולגייס באמצעות ההטבה גם לקוחות חדשים שקיבלו את הקוד מחבריהם – הכל תופס.

איך מסירים את הקופון?

כשתרצו לסיים את המבצע היכנסו שוב לעמוד הקופונים, בחרו בקופון הרצוי ולחצו על “הפוך ללא פעיל”. תוכלו כמובן לחזור ולהשתמש בקופון בעתיד.

ולסיום, עוד שני פיצ’רים חדשים שכדאי שתכירו:

1. משלימים לנו את המשפטים

לאחרונה הוספנו לחיפוש הפריטים והחנויות במרקט השלמת מילים אוטומטית, האוטוקומפליט, המקשר את הלקוחות שלנו אוטומטית לחנות, לתגית או לקטגוריה, בהתאם למה שהם הקלידו בשורת החיפוש.

2. המבקרים הכי טובים שלנו הם אנחנו

מעכשיו תוכלו לעקוב אחר התקדמות החנות שלכם ולהתפתח בשיווק אונליין באמצעות הצגת דוחו”ת גוגל אנליטיקס ישירות בממשק מרמלדה מרקט. היכנסו לחנות שלי – הגדרות החנות – קוד גוגל אנליטיקס. אם כבר יש לכם חשבון בגוגל אנליטיקס, תוכלו להזין את הקוד שלכם ולצפות בנתוני החנות. אם אין לכם- זה הזמן לפתוח חשבון! תוכלו לעשות זאת בקלות ופשטות באמצעות לחיצה על הקישור המופיע בעמוד זה.

 

לקריאה על קוד הקופון המשודרג במרמלדה מרקט

שתהיה לנו שנה משגשגת. ובתפוצה ויראלית אם אפשר.

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין