המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

25 בנובמבר, 2018

נעים להכיר: ענת קיש, “NATA”

“אני אוהבת לראות איך הבגד מחמיא בעיקר למי שהבטן שלה כבר לא שטוחה לאחר הלידות”. NATA (בתמונה למעלה: ענת קיש בפעולה)

ענת קיש, בעלת המותג NATA, מעצבת בגדים לנשים בעשור השלישי של חייהן “וצפונה”. בסטודיו שלה בדרום יפו היא עושה הכל: מעצבת, גוזרת ותופרת את הדגם הראשוני, בוחרת את הבדים והאביזרים הנלווים – כפתורים, רוכסנים וסרטים – ולבסוף מכינה את הגזרות. “כל בגד וכל שלב זוכה לתשומת הלב המרבית שלי”, היא אומרת, “מרגע הרעיון ועד שהבגד נתלה על הקולב”. 

מהם מקורות ההשראה שלך?

“ההשראה שלי נובעת מהמתח בין הרצון לעצב דגמים בצורות גאומטריות נקיות וישרות לבין גוף האישה העגול. אני שואבת השראה מצורות אסימטריות ושילובן בתוך הגוף הסימטרי והעגול שלנו”.

מה עשית לפני שהקמת את העסק ואיך נולד המותג שלך?

“אחרי שסיימתי את לימודי עיצוב האופנה בשנקר ועבדתי מספר שנים בתעשייה, הקמתי מותג בשם ‘עננים’ שבו עיצבתי וייצרתי בגדי תינוקות במקביל להולדת ילדיי. ככל שילדיי גדלו הוספתי ל’עננים’ מידות, עד שהיה ליין שלם של בגדי תינוקות ובגדי ילדים. כשילדיי גדלו הרגשתי צורך לעצב גם בגדים לנשים”.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך?

“תמיד הכי קל והכי כיף לעצב את הבגדים – לבחור את הבדים, למצוא אביזרים מדליקים, לעצב את הגזרה לבדוק שהיא יושבת טוב על הגוף”.

ומה הכי קשה?

“כל מה שקשור לשיווק ופרסום. לא אוהבת. לא טובה בזה”.

מה היתרון הייחודי שלך מול המתחרים?

“עיצוב בגדים לנשים שכבר אינן בשנות העשרים לחייהן הוא אתגר עבורי. אני אוהבת לראות איך הבגד מחמיא בעיקר למי שהבטן שלה כבר לא שטוחה לאחר הלידות והחזה לא מזדקר מעלה, ומאמינה שבגד יפה לא צריך לשמור לאירועים מיוחדים. להיפך, את הבגדים שאני מייצרת אני מכנה ‘בגדי עבודה’ המיועדים לנשים שעומדות בפני קהל, נשות עסקים, מנהלות ובעצם לכל מי שרוצה להיראות טוב ולהרגיש נוח כשהיא הולכת לעבודה”. 

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה?

“בימים שבהם תעשיית הבגדים נלחמת על חייה, אפשר להוריד את הכובע בפני כל מי ששורד”.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך?

“תעצבו את ה’מיוחד שלכם’. בלי להסתכל סביב. ואל תייצרו בישראל. זה יקר מדי”.

“תעצבו את ה’מיוחד שלכם'”. NATA

ולשאלות באווירה קלילה יותר:

באיזה אתר אינטרנט את גולשת הכי הרבה?

“אני מאוד אוהבת את אתר פינטרסט. מעורר השראה וכיפי”.

 

עם מי את חולמת לשתף פעולה?

“אני חולמת לשתף פעולה עם מיזם חברתי”.

 

באיזה אימוג’י את עושה הכי הרבה שימוש?

“מחיאות כפיים”.

 

מה הדבר הכי יקר שקנית בשנה האחרונה?

“טיול משפחתי של חודש במרוקו”.

 

עם מי היית רוצה להתחלף ליום אחד?

“עם אחות מיילדת – נראה לי מדהים לעזור להביא חיים לעולם”.

 

מה המנה שאת הכי אוהבת לבשל?

“סאביצ’ה”.

מה הספר האחרון שקראת?

“‘הקפות ביער’ של דלין מתיה”.

 

לחנות של ענת במרקט בואו לכאן

“הבגדים שלי מיועדים לכל מי שרוצה להיראות טוב ולהיות נינוחה בעבודה”. NATA

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין