המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

23 באוקטובר, 2012

מה שיותר מהר יותר מוכר

משלוח מהיר הוא שירות שהקונה שלכם זקוק לו לעיתים קרובות

אחרי שהלקוחות שלכם נפלו בשבי התמונות של המוצרים בחנותכם, התרשמו מהמחירים הנוחים, ורכשו את אחד הפריטים – הגיע תורכם להוכיח שהקניה אצלכם היתה הדבר הכי טוב שקרה להם החודש.

מה עליכם לעשות?

ראשית דאגו לאפשר להם משלוח מהיר. שירות כזה ישמח במיוחד לקוחות שניזכרו בלילה שלאמא שלהם יש יומולדת מחר (וזקוקים למתנה שקנו לה, אז סון אז פוסיבל), וגם נח ונעים לשאר הקונים (זמן ההמתנה לפריט עלול להיראות כנצח).

משלוח מהיר תוך 24 שעות או 48 שעות לכל היותר הוא שירות מבוקש בקרב קנייני און ליין, ולכן גם אנחנו בדף הבית מקדמים באופן קבוע את התגית “משלוח מהיר”.

עומדות לפניכם שתי אפשרויות:

1. להחליט על מדיניות גורפת של משלוחים מהירים: בררו מראש מחיר משלוח מהיר ותנאים כללים עבור המוצרים שלכם. כך תוכלו לעדכן את עלות המשלוח בהתאם (או לגלם אותו במחיר המוצר).

2. להשאיר בידי הלקוח את האפשרות לבחירה במשלוח מהיר ולהעלות מוצר עם תמונה חמודה של שליח שתוכלו לקרוא לו “משלוח מהיר תוך 24/48 שעות”. מחיר המשלוח יהיה ההפרש שבין דמי המשלוח הרגיל בארץ לבין דמי המשלוח המהיר. בדרך זו תאפשרו ללקוחות להוסיף לסל הקניות שלהם מוצר של משלוח מהיר במידה והם מעוניינים בו.

מהרו!

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין