המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

22 בספטמבר, 2012

מה זה paypal ועל יתרונות השימוש בו

paypal הוא שירות להעברת כספים ואמצעי תשלום לביצוע עסקאות ברשת האינטרנט. ל paypal יש מקום של כבוד בביסוסו של הסחר האלקטרוני והפיכתו לחלק אינטגרלי מחיי היומיום של אינדיבידואלים בכל העולם. החברה נוסדה בסוף שנות התשעים על ידי מדענים ויזמים אמריקאים ובתוך שנים ספורות נמכרה לחברת ebay שמפעילה את המרקטפלייס האינטרנטי הגדול בעולם. מאז הפכו שירותי הסליקה של paypal לסטנדרט לביצוע תשלומים באינטרנט והחברה מפעילה סניפים בכל העולם כולל בישראל. 

יתרונותיו העיקריים של paypal כאמצעי תשלום אינטרנטי הם שלושה: סליקה אוניברסלית לבעלי עסקים ולאינדיבידואלים, אבטחת מידע וקלות השימוש. נקודה חשובה: העובדה שאתר מסוים מאפשר תשלום באמצעות paypal אומרת שניתן עדיין לקנות בו באמצעות כרטיס אשראי רגיל.

סליקה אוניברסלית

paypal מאפשר לבעלי עסקים (ולכל אדם בעצם) לקבל תשלומים בכרטיסי אשראי דרך האינטרנט, גם אם אינם בעלי אמצעי סליקה בעסק. אמנם paypal כמו כל האחרים גובה עמלה על שירותי הסליקה שלו (כ 3.5%  מגובה העסקה), אבל המיידיות של פתיחת החשבון והעובדה שהוא יאפשר תשלומים כמעט בכל כרטיסי האשראי המוכרים (מלבד ישראכרט עם 8 ספרות), הם יתרונות משמעותיים.

אבטחת מידע

התשלום באמצעות paypal מתבצע מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי לאתר בו קונים. זה אומר שאף אחד מלבד paypal אינו רואה את פרטי כרטיס האשראי שלכם: לא בעל האתר בו אתם קונים, לא מפעיל החנות, אף אחד. כשליש מאלפי המהנדסים העובדים בחברת paypal עוסקים באבטחת המידע של כרטיסי האשראי השמורים אצלם.

קלות השימוש

לאחר שאתם פותחים חשבון paypal ומחברים אליו את אחד מכרטיסי האשראי שלכם, אתם יכולים לבצע רכישות באינטרנט מבלי להזין את פרטי כרטיס האשראי שלכם בכל פעם מחדש. התשלום מתבצע באמצעות הזנת שם המשתמש וססמתכם ב paypal. חשוב לציין שהקונה בחנות באינטרנט הסולקת באמצעות paypal אינו מחויב בפתיחת חשבון ב paypal ויכול לשלם על ידי הזנת פרטי כרטיס האשראי שלו. הערה חשובה: בעלי כרטיס אשראי מסוג ישראכרט עם 8 ספרות לא יכולים לשלם דרך מערכת הסליקה של paypal.

אמצעי התשלום במרמלדה מרקט הוא paypal ושלושת היתרונות הללו יעזרו לכם ולאלו שבאים לקנות בחנות שלכם. חנויות במרמלדה מרקט שלא פתחו חשבון ב paypal לא מאפשרות למבקרים לקנות דרך האתר. מחנויות אלה ניתן יהיה לקנות רק באמצעות הטלפון או במפגש פיזי.

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין