המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

25 במאי, 2014

מדוע לא כדאי לתמחר מוצרים בפחות משני שקלים?

חנויות רבות במרקט מתמחרות מוצרים מסוימים בשקל אחד. שני המקרים העיקריים בהם מחירי המוצרים הם שקל הנם כשהחנויות מציעות למכירה מוצרים שמיוצרים לפי הזמנה (משום שמחיר המוצר משתנה בהתאם למידות וצבעי המוצר) וכאשר המוצר אזל מהמלאי.  

האחריות היא עליכם!

מהלך זה אינו מומלץ כיוון שהוא מבלבל מאוד את הקונים, שעשויים לרכוש את המחיר במוצר הזה ולדרוש לקבל אותו. על פי חוק, יתכן שתחויבו לספק לקונה את הפריט במחיר שנקבתם בו באתר. זה עלול להיות הפסד כספי כואב והאחריות לכך היא עליכם. עדיף לנקוב במחיר משוער ברוח המחיר האמיתי ולציין שהמחיר נזיל ומשתנה ממוצר אישי למוצר אישי.   

בנוסף, כאשר מוצר אוזל מהמלאי, אין צורך לשנות את העלות שלו לעלות של 1 ש”ח לדוגמה, שכן בכל מקרה כל עוד הוא אינו במלאי, אין אופציה לרכוש אותו. השיארו את המחיר כפי שהיה לפני שהמוצר נקנה, ובמידה שלקוח ירצה להזמין אותו, עליו ליצור עמכם קשר בכל מקרה. 

שימו לב – מוצרים שמתומחרים ב-2 שקלים או פחות לא יופיעו ב”מוצרים שנמכרים עכשיו” וב”מוצרים מומלצים”. 

בהצלחה!

נ.ב רוצים שכל העולם ידע על החנות שלכם? הקפצת מוצרים לשורות הראשונות במרקט

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין