המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

12 ביוני, 2014

למה חשוב לשלוח מוצרים בחינם – ולמה יותר חשוב לציין זאת בכל מקום אפשרי?

ברוב החנויות והקניונים הווירטואליים ברחבי העולם כבר הבינו מזמן שמשלוח בחינם הוא המינימום הדרוש בכל הקשור לקידום מכירות. ובכלל, בחיים ה”אמיתיים”, כשקונים מוצר בחנות, אין תוספת מחיר למחיר המוצר, כך שאין סיבה שתהיה אחת כזו בקנייה אונליין.

לא להיבהל: ברור לנו שהמשלוח עצמו אינו בחינם באמת, ומן הסתם איש לא מצפה מהמוכרים לספוג את עלות המשלוח ולהפסיד כסף סתם כך. לכן, אנחנו ממליצים פשוט לכלול את מחיר המשלוח במחיר המוצר.

הנה קצת עובדות:

לפי מחקר בבלוג האי-קומרס החשוב Getelastic.com, אלו הם שלוש הסיבות הראשונות שגורמות לגולשים לרכוש מוצרים אונליין:

1. משלוח חינם (80% מהנשאלים).

2.  משלוח ביום שלמחרת (66% מהנשאלים).

3. החזרה או החלפה בחינם (64% מהנשאלים). 

 

לבד מתוצאות המחקר המלומדות, הנה עוד שלוש סיבות מדוע להפוך את המשלוח לחינמי בחנותכם:

1. זה מקל על תהליך ההחלטה של הלקוח. יתרון מובהק.

2. ההתעסקות עם שדה הוספת המחיר נחסכת מכם.

3. לפעמים, גילום מחיר המשלוח במחיר המוצר עוזר לכם להרוויח יותר: כל שעליכם לעשות הוא לשקלל במחיר המשלוח גם את המקרה שבו הלקוח יזמין מוצר נוסף. התהליך ייקר את מחיר המוצר אבל בסופו של דבר, כאמור, ישתלם לכם.

כי אין דבר יותר כייפי, מזמין, מפתה, מניע, משמח, מעודד, מרנין, מספק, מעורר ואפקטיבי מלקרוא את צמד המילים “משלוח – חינם”. 

אז איך עושים זאת? 

משלוח חינם ניתן לקבוע על ידי מעבר ל”עריכת המוצר” >> אפשרויות משלוח >> ולתמחר את דמי המשלוח ב-0 ש”ח. בנוסף, ניתן לאפשר זאת באמצעות יצירת קוד קופון “משלוח חינם”. לאחר שהקוד הועבר לקונה שמעוניין לנצל אותו, עליו להזין אותו במעמד הקניה, ודמי המשלוח בעבור המוצר יתאפסו.

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין