המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

07 בפברואר, 2017

כאן מוכרים בכיף

“השימוש באנרגיה החזקה הזאת שקוראים לה אהבה גם ליצירת משפחה וגם ליצירת פרנסה מייצר כוח”. מאיה וראג’ו קארגי, LAMALO

“אנחנו זוג מעורב, מאיה מישראל וראג’ו מהודו. הגענו לחיות בארץ לפני שלוש שנים וחצי והקמנו את המותג “LAMALO” לפני שנתיים. כבר כשחיינו וטיילנו בהודו חשבנו על האפשרות לייבא ולייצר מוצרי טקסטיל. ראג’ו מגיע ממשפחת טקסטיל בהודו והיה לו חשוב להמשיך בדרך זו גם בארץ. כשחיינו בהודו היה לנו גסטהאוס בשם LAMALO, והחלטנו להשאיר את השם איתנו גם לעסק הנוכחי.

אנחנו מנהלים את העסק מהבית, מושפעים מאוד מהאופן בו מתנהלים דברים בהודו. מאיה אחראית על כל העבודה אונליין, עדכון חנויות, הזמנות, שירות לקוחות וכו’. ראג’ו אחראי על העבודה מול הספקים בחו”ל והייצור. החלטות חשובות אנחנו לוקחים ביחד, ובמשך היום מעדכנים אחד את השני באינפורמציה הרלוונטית”.

בני הזוג קארגי בפעולה. LAMALO

מה האתגרים שבעבודה עם בן/בת הזוג – ומהם היתרונות?

“האתגר הגדול ביותר עבורנו הוא לא לערבב בין האנרגיות של הבית לאלו של העבודה. להמשיך ולתפקד כשותפים גם כשרבים בבית ולהפך, לשמור על אנרגיות טובות בבית גם כשקשה בעבודה. חשוב לדעת לוותר, לשחרר שליטה ולהקשיב ולתת אוויר ושקט כשצריך.

היתרונות הם בקרבה לבן הזוג, בזמן המשותף שמבלים ביחד, והחופש בניהול הזמן המשפחתי. השימוש באנרגיה החזקה הזאת שקוראים לה אהבה גם ליצירת משפחה וגם ליצירת פרנסה מייצר כוח ובטחון גדול שהכל אפשרי והשמיים הם הגבול”.

 

לחנות של מאיה וראג’ו קארגי, LAMALO

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין