המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

02 במאי, 2021

יש לכם מנגנון שיטת משלוח חדש

 

הכירו את מנגנון שיטות המושלח המשודרג שלכם (:

מה זה אומר בפועל?

עברנו למספר שיטות מוגדרות היטב ואחידות לכל המרקט כדי לאפשר ללקוחות שלכם לעבור את שלב בחירת המשלוח בקלות, בנוחות וללא בלבול ומחשבות שניות.

6 השיטות שיוצגו הן:

 

1. משלוח באמצעות שליח

2. משלוח בדואר רגיל

3. משלוח בדואר רשום

4. משלוח באמצעות BOXIT

5. איסוף עצמי

6. משלוח לחו”ל

7. חדש: שיטת משלוח חופשית

שימו לב – הגדרות המשלוח שלכם עוברות אוטומטית למנגנון החדש – מה שעליכם לעשות כרגע זה לרשום לעצמכם את השיטות הקיימות בחנותכם ואת התמחור שלהן – למקרה שנצטרך לשחזר ידנית.

אז הנה זה שלב אחרי שלב:

1. בעמוד ׳הגדרת שיטות משלוח׳ יצרנו טבלה אחת שמכילה את כל השדות והפרמטרים הנדרשים להגדרות של סוגי השיטות השונות. כלומר, השיטות כבר לא לחיצות ולא צריך להכנס אחת אחת ולהגדיר בנפרד. הכל מול העיניים במקום אחד.

2. שינינו את אופן ניהול שיטות המשלוח עם האופציות לתעריפים – יש את השיטה הבסיסית (המוכרת בעבר כתעריף בינוני), ובנוסף אליה ניתן להוסיף את אותה השיטה בתעריף נמוך או בתעריף גבוה, בהתאם לצורך. לא חובה.

3. הוספנו שדה ׳תיאור׳ לכל שיטת משלוח בו ניתן להוסיף הערה שתופיע לקונה. למשל:

“משלוח באמצעות שליח בארץ – בין חדרה לגדרה בלבד״.

image

4. המילים ״תעריף נמוך/בינוני/גבוה״ כבר לא מוצגות לקונים בזמן הקנייה, מאחר וזה לא מעודד להמשיך בתהליך הרכישה. מעתה יפיעו רק שמות שיטות המשלוח. סוג התעריף שהוגדר יופיע רק בהזמנה בצד של הסלר.

5. כמו כן, הוספנו אפשרות לשייך מחלקות שלמות בחנות לשיטת משלוח נבחרת.
image

6. הוספנו שיטת משלוח חופשית. זה שדה שבעל החנות יכול להגדיר באופן חופשי במידה ויש לו שיטת משלוח מיוחדת שלא קיימת בתפריט שלנו.

image

7. שיפרנו את שמות שיטות המשלוח שקיימות היום.

8. עשינו מיפוי של הנתונים שהסלרים כבר הזינו לגרסה החדשה והם עברו למנגנון החדש. עם זאת יש לקחת בחשבון שיהיו כאלה שנפלו בין הכיסאות או לא מופו כראוי.

תודה על שיתוף הפעולה!

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין