המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

13 בספטמבר, 2012

חשיבותה של החתימה האישית בהודעות האימייל שאתם שולחים

כל מייל שנשלח יסתיים בחתימה אישית בצירוף לינק לחנות שלכם

פעולות השיווק הכי קטנות שלכם עשויות להניב תוצאות גדולות ומרשימות. תזכרו את זה. ובתור אנשים שיושבים כל היום מול המחשב ומתקשרים בעיקר במיילים, מה יותר פשוט מלשווק את החנות שלכם בכל מייל שנשלח. אפילו אם זה מייל למרצה שלכם באוניברסיטה (אין לדעת אולי מדובר בקניינית רשת מדופלמת).

החתימה שלכם במייל היא כרטיס הביקור שלכם. בייחוד כשמדובר במייל שאיתו אתם מפעילים את העסק שלכם, פונים ללקוחות ועונים לספקים. חתימה אוטומטית זאת פונקציה בסיסית שמופיעה בכל שרת מיילים (חפשו תחת “הגדרות” או settings””), ובכך תתווסף החתימה שלכם לכל מייל ללא מאמץ או כל פעולה מצדכם. שלבו בחתימה גם לינק לחנות שלכם. זה יכול לעשות פלאים ולהביא קונים פוטנציאליים ממקורות לא צפויים.

איך מכניסים לינק לחתימה? כנסו לעמוד הראשי של החנות במרקט, העתיקו את הלינק משורת הכתובת בדפדפן והדביקו ליד החתימה שלכם במייל (או כהיפר לינק מתחת למילים – בקרו בחנות שלי).

חתימה מצטיינת תכלול – שם ושם משפחה, שם החנות שלכם, מספר טלפון ולינק לחנות. לכו תצטיינו!

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין