המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

04 בפברואר, 2019

הקשיים של עסקים קטנים ובינוניים בישראל – ואיך להתמודד איתם

גם לכם יש יום כזה? אתם לא לבד

30% מהעסקים הקטנים בישראל נסגרים תוך 5 שנים – ובמספרים זה אומר כ-41 אלף(!) עסקים. מדוע זה קורה? מהם 5 הקשיים העיקריים שבעלי עסקים קטנים ובינוניים מתמודדים איתם בישראל? הנה חמשת העיקריים שבהם:

ביורוקרטיה. בליל של טפסים, אישורים, ניכויים, יעדים ותכניות עסקיות שאתם נדרשים להתמודד איתם. העסק נוכח בכל מחשבה ובכל שיחה שלכם עם הזולת, גם אם אתם “לא עובדים” כרגע. זה יכול להיות סידור נפלא לרבים, אך לאחרים מדובר במלחמת התשה.

עלויות. אתם מכירים אותן: אתר מכירות פרטי יכול להגיע לעלות של אלפי שקלים בחודש על תכנות, תחזוקה חודשית ושיווק, ולא פחות מכך גם חנות בעולם האמיתי – הוצאות על שכ”ד, חשבונות ושכר לעובד/ים. וזוהי רק ההתחלה.

תחרות. נכון, אין עסק שאין לו תחרות, אבל עסקים קטנים ובינוניים לרוב מתמודדים עם תחרות גדולה בהרבה. עסק קטן צריך להבדיל את עצמו כל הזמן מעסקים אחרים ולהדגיש בכל חזית את היתרונות הייחודיים לו. ואסור לקפוא על השמרים.

חשיפה. גם אם יש לכם אחלה מוצר ואחלה אתר – מה זה שווה אם לא רואים אותם? אם אתם עסק קטן עד בינוני, סביר להניח שתבחרו ללכת על פרסום בפייסבוק, בגוגל ובאינסטגרם, פרסום שיעלה לכם מאות ואלפי שקלים בחודש.

פחד, עצלנות ודחיינות. למעשה, זה הסעיף הראשון שהיינו צריכים לכתוב – כי לא תאמינו כמה כוח יש לשלושת החסמים הפנימיים האלו, ששמים רגליים לכל בעל עסק שרוצה להצליח. 

 

מה עושים מול כל זה?

אמ;לק: הצטרפות למרקטפלייס – כמו מרמלדה מרקט – תפתור לכם את רוב הבעיות (נגד דחיינות ועצלנות אין פתרונות קסם, זו כבר החלטה שלכם;)).
איך? בדיוק ככה

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין