21 בינואר, 2021
הסבר קצר על מעלותיהם של הפידבקים
הכירו את הכלי הכי פשוט שבכוחו לחזק את החנות שלכם ולחבר אליה את הלקוחות שלכם – אפילו יותר. קוראים לזה – פידבקים. מעכשיו גם לקוחות שלכם שאינם בעלי חשבון במרמלדה מרקט יכולים להשאיר לכם פידבק אחרי הרכישה.
אבל חוץ מהתזכורות שאנחנו שולחים להם באופן אוטומטי – עודדו גם אתם את הלקוחות שלכם להשאיר פידבק (זה עניין של שתי שניות).
למה זה חשוב? כי פידבקים מחזקים את החנות, מעלים את מידת האמינות שלכם ומגדילים את המכירות.
וגם – כל מוצר שקיבל פידבק – מקבל דירוג בכוכבים – לפי הממוצע של סך הפידבקים שקיבל.
כתבו ללקוחות שלכם – אחרי השלמת הרכישה וקבלת המוצר – לכתוב פידבק. זה פשוט וקל.
מה הם צריכים לעשות?
להיכנס באתר ל” הזמנות אחרונות שבצעתי” ושם תחכה להם רשימת המוצרים שרכשו עם כפתור “כתיבת פידבק” לכל אחד.
בהצלחה!