המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

21 בינואר, 2021

הסבר קצר על מעלותיהם של הפידבקים

הכירו את הכלי הכי פשוט שבכוחו לחזק את החנות שלכם ולחבר אליה את הלקוחות שלכם – אפילו יותר. קוראים לזה – פידבקים.  מעכשיו גם לקוחות שלכם שאינם בעלי חשבון במרמלדה מרקט יכולים להשאיר לכם פידבק אחרי הרכישה.

אבל חוץ מהתזכורות שאנחנו שולחים להם באופן אוטומטי – עודדו גם אתם את הלקוחות שלכם להשאיר פידבק (זה עניין של שתי שניות).

למה זה חשוב? כי פידבקים מחזקים את החנות, מעלים את מידת האמינות שלכם ומגדילים את המכירות.

וגם – כל מוצר שקיבל פידבק – מקבל דירוג בכוכבים – לפי הממוצע של סך הפידבקים שקיבל.

כתבו ללקוחות שלכם – אחרי השלמת הרכישה וקבלת המוצר – לכתוב פידבק. זה פשוט וקל.

מה הם צריכים לעשות?

להיכנס באתר ל” הזמנות אחרונות שבצעתי” ושם תחכה להם רשימת המוצרים שרכשו עם כפתור “כתיבת פידבק” לכל אחד.

בהצלחה!

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין