המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

10 באוקטובר, 2012

המרבה בפריטים, הרי זה משובח

כמות המוצרים כן קובעת

כמוכרים במרקט אתם מעוניינים שהחנות שלכם תזכה לכמה שיותר צפיות ומכירות. הפעולה העיקרית שיכולה לסייע לכם בזה היא הוספת פריטים נוספים לחנות. הנה הסיבות למדוע זה כל כך חשוב ואיך ניתן לעשות את זה (גם אם כרגע אין לכם יותר מדי סוגים של מוצרים להציע): 

מדוע חשוב להציג הרבה מוצרים בחנות שלכם

סטטיסטיקה: יותר מוצרים = יותר סיכוי להיחשף. העיקרון פשוט – אם בחנותכם יש רק 10 מוצרים ולמתחרה באתר אחר יש 100, הוא זה שיקבל מן הסתם נראות בולטת יותר בגוגל. גוגל עובד על רלוונטיות: ככל שיש יותר מוצרים שעונים על חיפוש מסוים, כך מנוע החיפוש מבין שעליו להפנות את הגולש/ת למקום שבו יש המון מוצרים שעונים על החיפוש שלו/ה. 

יותר עסקאות פר לקוח. אם יש לכם חנות מלאה במגוון של מוצרים יש יותר סיכוי שתמכרו יותר ממוצר אחד לכל קונה בחנות, שכן אתם מאפשרים לו בחירה מתוך היצע גדול יותר. מעבר לזאת, קונים מעדיפים לרכז קניה של מספר פריטים מאותה החנות כדי להימנע מתשלום דמי משלוח כפולים (בקניה מכמה חנויות). לכן גם מומלץ לציין “דמי משלוח 0 ברכישה של יותר ממוצר אחד מהחנות” (במסך עריכת מוצר מופיע שדה “עלות משלוח עם מוצר נוסף מהחנות”).

סחורה חדשה גורמת ללקוחות לבקר בחנות שלכם לעתים קרובות. אם תעלו מוצרים חדשים לחנות שלכם באופן קבוע, הלקוחות שלכם ירצו לחזור אליה שוב ושוב כדי להתעדכן.

טיפים להגדלת מספר המוצרים בחנות

לא חובה להוריד מהחנות מוצר שאזל מהמלאי. במקרה כזה, תופיע ליד המוצר ההודעה “המוכר ציין שמוצר זה אינו במלאי. לבירור לגבי זמינות המוצר צור קשר עם החנות”.

העלו פריטים בצבעים שונים כמוצרים נפרדים. אם אתם מציעים פריט מסוים בכמה צבעים, הקפידו להעלות אותו כמוצר נפרד בכל צבע. זו דרך קלה ואפקטיבית להגדיל את כמות המוצרים בחנות אם אין לכם עדיין מספיק דגמים שונים להציע.  

צרו סדרות של מוצרים. אחרי שבדקתם מה עובד, התרכזתם בזה ויצרתם אופי ייחודי לחנות שלכם, זה הזמן לחשוב על סדרות של מוצרים. סדרות של מוצרים מגדילות את הבחירה של לקוח שמתעניין במוצר ומאפשרות לו לצרף עוד מוצר לקניה שלו. חצאית מיני + מקסי. חצאית + שמלה. שרשרת + צמיד.

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין