המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

20 בספטמבר, 2012

המדריך לצלמים – איך לצלם תכשיטים

שרשרת, מייק לאב טו דה קאמרה

האלמנט הכי מכריע וקריטי ברכישת תכשיטים באתרי קניות באינטרנט הוא הצילום. לאור העובדה שאין ללקוח אפשרות למשש ולמדוד – הצילום שסיפקתם לו זה כל מה שיש לו. לפניכם מספר דגשים לצילום נכון של תכשיטים: 

פרופורציות – תכשיט, אולי יותר מכל פריט אחר, חייב להתאים לפרופורציות של הגוף. ולכן, חשוב לצלם אותו על גבי דוגמנית, באופן כזה שמדגים את הפרופורציות שלו ביחס למיקום על הגוף. • טקסטורות וחומרים – גם כאן חשוב מאד להדגיש את החומרים וטיבם – זהב, זהב לבן, כסף, כסף מרוקע, זהב עם חריטה, גולדפילד וכו’. התקרבו לפריט ונסו לייצג את החומרים והטקסטורות שבו בבהירות.

אלמנטים ועיצוב – הדגישו אלמנטים מיוחדים כמו סוגר, תליון, חוליות מיוחדות. תכשיט הוא פריט אישי והקונה חייב להיות בטוח שהוא מזדהה עם כל חלקיו.

דוגמנים – במידה ואתם יוצאים לצלם דוגמנים כדאי לדאוג למאפר/ת וסטייליסט/ית (מומלץ גם מעצב/ת שיער) על מנת שהצילום יהיה איכותי ומתאים ברוחו לטיב התכשיט.

רקעים – מומלץ לצלם את התכשיט על שולחן או רקע נקי ורגוע שידגיש את הפריט.

כללי – צלמו את התכשיט מכמה כיוונים. כך אפשר יהיה להתרשם ממנו באופן יסודי ומושלם. בקרו בחנויות אחרות וחקרו את אופן הצילום שם וקבלו השראה. קחו למשל את הטבעת הזאת מהחנות של תכשיטי ברמן.

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין