המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

20 בספטמבר, 2012

המדריך לצלמים – איך לצלם תיקים

נסו להעביר באמצעות הצילום את כל תכונות התיק

תיק הוא אחד הפריטים שהכי כיף לקנות באינטרנט (מניסיון). אבל לשם כך יש להשקיע רבות באופן ההצגה שלו או במילים אחרות – השקיעו בצילום כי זה מה שיגרום לקונה שלכם לרכוש את היצירה שלכם או לעבור הלאה. הנה מספר נקודות חשובות לקחת אתכם ליום הצילומים:

* פרופורציות – חשוב להדגיש בתמונות את הפרופורציות של התיק. אפשר לעשות זאת על ידי צילום מרחוק של התיק על דוגמנית או כשהוא מונח ליד אובייקט אחר. כך אפשר להבין מה הגודל שלו בעולם האמיתי.

טקסטורות וחומרים –  כדאי מאד להדגים את הטקסטורות השונות והחומרים מהם עשוי התיק. זאת ניתן לבצע על ידי פוקוס על פרטים מתוך התיק.

אלמנטים ועיצוב – אל תשכחו להציג אלמנטים עיצוביים שאתם גאים בהם וחושבים שהם יכולים להמחיש את הייחוד של התיק. ריצ’רץ’ מיוחד, כפתור נדיר, הדפס מעניין – כל אלה חשובים ללקוח שלכם. הדגישו אותם בצילום.

חלוקה פנימית – אחד הדברים הכי קריטיים בבחירת תיק הוא החלוקה הפנימית שלו. מומלץ לצלם את פנים התיק מלמעלה באופן ברור – כך שניתן יהיה להבין האם לתיק תא גדול אחד, שני תאים, ריצ’ר’ץ קטן, כיס לטלפון נייד, בטנה מהממת או כל נתון חשוב אחר.

דוגמנים – במידה ואתם מחליטים לצלם את התיק על דוגמנית – מומלץ להתמקד בכתף או ביד שאוחזת את התיק. כך תחסכו לעצמכם את העיסוק בסטיילינג, איפור, בגדים וכו’.

כללי – נקו את התיק, גהצו אם צריך, הכינו אותו לצילומים בדייקנות כדי שייצג את עצמו בצורה המפתה ביותר.

* עבודת הכנה – בדקו וחקרו כיצד מעצבי תיקים אחרים צילמו את התיקים שלהם. נסו ללמוד מכך, מה אתם אוהבים ומה לא. הנה דוגמה טובה לצילום נכון וברור של תיק מהחנות של Dana תיקים מעור ובד.

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין