המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

16 במרץ, 2015

המדריך השלם לצילום ילדים

“ספרו להם כמה חשובה התרומה שלהם”. אחת המתוקות מהחנות Little Rainbow

ילדים ובעלי חיים תמיד גונבים את ההצגה, זו עובדה, ואם יש לכם חנות למוצרי ילדים, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על הצגת תמונות של קהל היעד (החמוד) שלכם כשהוא לובש את המוצר, משחק בו, אוכל או שותה ממנו.

אבל העבודה עם ילדים יכולה להיות לא פשוטה בכלל (כן, מתברר שלא טועים כשאומרים שזה קשה להיות דוגמנים). הסוודר מגרד להם, השמיכה לא נוחה להם, הכסא גבוה מדי, הצלם מפחיד מדי. ולכן קיבצנו עבורכם עצות משלוש חנויות במרמרלדה מרקט שיודעות לעבוד עם ילדים ועושות את זה כבר זמן רב. מעכשיו אין תירוצים:

“התנאי הראשון מבחינתי הוא שכל הילדים שמצולמים אצלי הם ילדים שאני מכירה באופן אישי”, אומרת שרית לולאי מהחנות נוקיל’ה בגדים קסומים לילדים, “וגם שהצלמת שאני עובדת איתה היא צלמת שמבינה ילדים ומדברת בשפה שלהם (במקרה שלי – עדי שאנס), והכי חשוב – צריך שלילדים יהיה נוח בבגדים. סשן של ילד צריך לארוך לא יותר משעה. כל ילד צריך להצטלם עם לא יותר משני פריטים. יותר מזה הופך לחוויה בלתי נסבלת עבור הילדים”.  

“הצילום צריך להיעשות בזמן קצוב על מנת לא לעייף מדי את הילדים”, מסכימות פז וליאור ברוק מהחנות מאה אחוז ברוק. “לנו היה צלם נהדר עם ילדים בשם אודי גורן. הצילומים מצריכים מאיתנו, מההורים שנוכחים על הסט ומהצלם לשעשע ולהצחיק את הילדים בכדי לתפוס אותם בדיוק בשניות האלה שהם צוחקים וחמודים וצריך ממש להפוך לצוות הווי ובידור – לקפוץ המון, לרקוד ולהשתגע קצת. גם נשנושים לילדים במהלך הצילומים הם דבר שמאוד עוזר”.

“צריך ממש להפוך לצוות הווי ובידור – לקפוץ המון, לרקוד ולהשתגע קצת”. מאחורי הקלעים של הצילומים לחנות מאה אחוז ברוק

ועדי מייזלס מהחנות Little Rainbow מוסיפה ומסכמת:

1. קודם כל חשוב לבחור שעה נוחה לצילומים, עדיף בבוקר כשהילדים רעננים ולא בצהריים / אחר הצהריים כשהם עייפים;

2. חשוב לבחור לוקיישן מרכזי ולא לטרטר אותם בין כמה;

3. צריך להכין אותם מראש ולדאוג שיתכוננו לצילומים, לספר להם עם מי יהיו, מה ילבשו וכמה חשובה התרומה שלהם. לדאוג שהילדים/ילדות יכירו ביניהם, שישחקו או ידברו לפני, כי אם זה צילום קבוצתי עוזר שהם מכירים ומשתפים פעולה יחד;

4. לדאוג לכיבוד, ארוחה, וכמובן ממתקים/שוחד, שתמיד עוזר להם לשתף פעולה כשהם מתעייפים;

5. חיזוקים חיוביים תמיד עוזרים;

6. והכי חשוב – לא להקרין להם את הלחץ של הלו”ז הצפוף, כי הם קולטים. לשמור על אווירה חיובית, משחקית, לתת להם להוביל, ואז כבר הם משתפים פעולה מעצמם וגם נהנים מהיום.

“כל ילד צריך להצטלם עם לא יותר משני פריטים”. צמד חמד מהחנות “נוקיל’ה – בגדים קסומים לילדים”

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין